Zasady publikowania
komentarzy znajdziecie
Państwo pod tym adresem.

Polityka.pl – strefa wolna od hejtu!

 

Szanowni Czytelnicy, Drodzy Użytkownicy naszego Serwisu Internetowego!

Od wielu lat udostępniamy Państwu nasze Forum internetowe oraz przestrzeń blogową dla Waszych komentarzy – także tych krytycznych. Jesteśmy wdzięczni za wszystkie, które są merytoryczne. Zależy nam bardzo, aby Państwa wpisy nie utonęły w rosnącej fali internetowego hejtu i niechlujstwa.
 

Warto, aby serwis POLITYKA.PL pozostał miejscem wartościowej wymiany poglądów, gdzie toczą się dyskusje, nawet zażarte, ale pozbawione mowy nienawiści. Zależy nam na tym, abyśmy wzajemnie traktowali się z szacunkiem. Chcemy, aby POLITYKA.PL była miejscem wolnym od radykalizmów i anonimowej, bezsensownej brutalności.
 

Słowem: zapraszamy serdecznie do dyskusji na naszych forach internetowych, do wyrażania opinii, polemik, do ocen, ale w formie przyjętej między kulturalnymi ludźmi. Kto chce się wyżyć – zapraszamy na inne portale. Być może to walka z wiatrakami, ale spróbujemy. Mamy dość językowych i emocjonalnych śmieci zasypujących plac wolności, jakim miał być i może być internet.

Reklamowy chwyt za serce

(9)
Akcje charytatywne, protesty w słusznej sprawie i wyzwalanie obywatelskiej inicjatywy – reklama społeczna jest coraz bardziej popularna. Niestety zaciera się granica między szlachetną propagandą a zwyczajną promocją towaru.
  • 2008-11-17 18:09 | gyongyhaju_lany

    mam ten sam przykładowy test do zrobienia wiec ponawiam prosbe..
  • 2008-11-18 18:21 | Zbiedziu

    mam to samo ma ktoś mozę odpowiedzi?? jeśli tak to bardzo prosze o kontakt gg 6487321 byłbym barzo wdzięczny
  • 2008-11-28 17:59 | SpArK

    Re: Reklamowy chwyt za serce

    Również potrzebuje odpowiedz do testu z tego tekstu. Bardzo proszę o pomoc!!!!
  • 2008-12-01 16:11 | opos

    Re: Reklamowy chwyt za serce

    Moim zdaniem to już nie chodzi nawet o sprzedaz towaru (do tego sprowadza sie reklama, nieprawdaz?). Obecne kampanie spoleczne maja byc ladne, a nie skuteczne-wniosek: duze firmy zajmujace sie tworzeniem kampanii spolecznej po pierwsze:same sobie robia niezla reklame("Robimy to charytatywnie") a po drugie robia reklamy, ktorych zadaniem jest zdobycie EFFIE . Nie czarujmy sie- polski rynek reklamowy dopiero raczkuje, brak badan oraz oszczednosc firm, ktore nie chca inwestowac w badania, a takze popelnianie bledow naszych prekursorow z zachodu skutkuje wyrzucaniem mnostwa pieniedzy na reklamy ladne, ale nieskuteczne. Pytanie brzmi: czy taki jest cel?
  • 2009-01-27 21:31 | Zbiedziu

    Proszę nie pisać na podany numer gg nie mam odpowiedzi!!
  • 2009-01-29 14:52 | chycus

    pytanie czy to ma być narzędzie reklamowe czy sztuka
    Niektórzy w toku pracy zaczynają traktować to jedynie jako sztukę zapominając o pierwotnym celu.
  • 2009-06-23 15:22 | Xylomena

    Re: Reklamowy chwyt za serce

    Nie sądzę, żeby w reklamach społecznych największym złem były środki wyrazu (bulwersujące czy nie). Wystarczy, że podnoszą one rangę samych reklam, bo okazuje się że komercja jest po tej samej stronie co edukacja, filantropia... Tak na prawdę to nie reklamę wykorzystuje się do podnoszenia świadomości społecznej, ale problemy społeczne wykorzystuje się do zmieniania świadomości społecznej na temat reklam :(
  • 2010-02-03 10:08 | natka

    Re:Reklamowy chwyt za serce

    jeśli ma ktoś odpowiedzi do tego tekstu proszę o kontakt gg 11302913 z góry dziękuje
  • 2010-04-13 19:56 | gosc

    Re:Reklamowy chwyt za serce

    nie ma odpowiedzi