Zasady publikowania
komentarzy znajdziecie
Państwo pod tym adresem.

Polityka.pl – strefa wolna od hejtu!

 

Szanowni Czytelnicy, Drodzy Użytkownicy naszego Serwisu Internetowego!

Od wielu lat udostępniamy Państwu nasze Forum internetowe oraz przestrzeń blogową dla Waszych komentarzy – także tych krytycznych. Jesteśmy wdzięczni za wszystkie, które są merytoryczne. Zależy nam bardzo, aby Państwa wpisy nie utonęły w rosnącej fali internetowego hejtu i niechlujstwa.
 

Warto, aby serwis POLITYKA.PL pozostał miejscem wartościowej wymiany poglądów, gdzie toczą się dyskusje, nawet zażarte, ale pozbawione mowy nienawiści. Zależy nam na tym, abyśmy wzajemnie traktowali się z szacunkiem. Chcemy, aby POLITYKA.PL była miejscem wolnym od radykalizmów i anonimowej, bezsensownej brutalności.
 

Słowem: zapraszamy serdecznie do dyskusji na naszych forach internetowych, do wyrażania opinii, polemik, do ocen, ale w formie przyjętej między kulturalnymi ludźmi. Kto chce się wyżyć – zapraszamy na inne portale. Być może to walka z wiatrakami, ale spróbujemy. Mamy dość językowych i emocjonalnych śmieci zasypujących plac wolności, jakim miał być i może być internet.

Kłopoty marszałka

(14)
2005-09-28 15:59 | Polityka.pl
  • 2005-08-13 22:42 | Cynix

    Pierwszy krok ku normalnosci ?

    Odrzucenie retoryki pseudoprawicowych solidaruchow Kaczora i postkomunistow cimoszewicza moze jest tym dlugo oczekiwanym zwrotem w historii 3 rzeczypospolitej.
  • 2005-08-14 11:08 | Miguel

    ?

    Może jestem jakimś nietypowym wyborcą, ale to podkładanie świni przez prawicę skłania mnie do oddania głosu na Cimoszewicza, mimo że nie mam zbyt lewicowych pogladów, a juz tym bardziej nie jestem miłosnikiem PRL-u.
  • 2005-08-14 12:10 | janek

    ROSZADA jako wentyl bezpieczeństwa

    Kandydat na prezydenta to musi być wizerunek człowieka nowoczesnego, nastawionego raczej na przyszłość niż na przeszłość, nie obciążonego własną biografią. Jeżeli będziemy to wszyscy rozumieć to znaczy że chcemy postawić na właściwą KARTE zmian i przeobrażeń politycznych i społecznych."Jest to ROSZADA jako wentyl bezpieczeństwa przed tym co już jest jako tym co gwarantuje NIC.""
  • 2005-08-19 15:09 | vox_populi

    Re: dlaczego manipulujecie?

    Skrajnie tendencyjny komentarz, czego o artykule, wg mnie, nie mozna powiedziec.
  • 2005-08-19 15:28 | vox_populi

    Re: Tusk się nie nadaje na prezydenta

    Oczywiscie, ze sie nie nadaje. Maly pokurcz. Zdjecia z reklam do rzeczywistego wizerunku maja sie tak, jak piesc do nosa! No i te % w tle. Kiedys to wyplynie - nomen omen - w najmniej odpowiedniej chwili. Chlopak na posylki ma wiecej charyzmy niz PREZYDENT DONALD!
  • 2005-08-19 18:58 | sajuz

    dlaczego manipulujecie?

    Jestem zdziwiony, co zdanie, to manipulacja, albo przekłamianie. Niewiarygodny artykuł!"Np. piszecie; "- "Wedle sondażu TSN OBOP cieszy się on aż 29 procentową popularnością". Po co to "AŻ", dlaczego Autor taki zdziwiony?"- "Na drugim miejscu (...)dotychczasowy prymus Włodzimierz Cimoszewicz". A dlaczego np. nie ma przy Tusku "obecny prymus"? "- "niedokładnościach przy wypełnianiu PIT-u przez Cimoszewicza w 2002 roku." od kiedy to wypełnianie dokumentów niezgodnie z prawem to niedokładność? "- "bulwersującym faktem, które emocjonuje prasę, jest to, że o tę manipulację oskarżyła marszałka Sejmu jego była asystentka społeczna", na miły Bóg! bulwersujące raczej jest to, nie kto oskarża, tylko co zawiera oskarżenia, jakiego kalibru jest to oskarżenie!!"- "I tak jeden z bardziej poważnych kandydatów prezydenckich zostaje wepchnięty w logikę walki, wedle narzucanej %u2013 zwłaszcza przez PiS" tu nikt nikogo nie wpycha w jakąś walkę. To sie dzieje samoistnie siłą faktów, bezosobowo, a raczej, bez czyichs intencji.""itd. itp.... "
  • 2005-09-04 11:39 | Iza

    Re: Tusk się nie nadaje na prezydenta

    Czy my mowimy o tej samej osobie?"Moim zdaniem nadaje sie i to bardzo."1. Napoleon tez byl niski i nie przeszkodzilo mu to w sukcesach politycznych. Dla fanow powiesci Sienkiewicza, pan Wolodyjowski tez byl maly wzrostem i do tego Polak! Mam nowine dla tych z kompleksami malych jader; niski wzrost nie oznacza niskiego potencjalu panowie, odpuscie sobie te glupie komentarze! ;-) "2. Tusk zawsze wyraza sie w sposob pozytywny komentujac rozne sytuacje. Nie wdaje sie w glupie dywagacje w idiotami typu Nalecz (czy ktos wreszcie moze uspokoic tego ratlerka, zeby przestal ujadac?)Jest zrownowazony, nie daje sie prowokowac, daje jasne odpowiedzi."3. Donald to imie ktore wymawia sie tak samo w kazdym jezyku, brzmi lepiej po angielsku niz Wlodzimierz ;-)"Da sie latwo zapamietac na arenie miedzynarodowej."4. Brak doswiadczenia w sprawowaniu najwyzszych funkcji w panstwie to akurat zaleta a nie wada, w tym skorupowanym grajdole. Z taku logika to Polacy powinni sobie wybrac jakiegos dyktatora zamiast prezydenta, Lenin wiecznie zywy!!!!!!! moze wreszcie inwestorzy przestana sie bac tu inwestowac.""Tusk jest wiecej niz wystarczajaco wykwalikikowany by rzadzi krajem. Chociaz bedzie to trudne, zwazajac na fakt ze polowa obywateli tego kraju nie jest w stanie przeczytac gazety, a co dopiero rozumiec zasady wolnego rynku i demokracji. Zreszta, pod tym wzgledem Polska plasuje sie miedzy Ghana i Czadem, na szarym koncu zacofanych krajow. Ci co nie ida na wybory, to glownie dzieki wam i waszej nieznajomosci zycia. Leniwi ludzie tylko narzekaja, i chca wszystko za darmo."No wiec Cimoch wam obiecuje co chcecie , bez zadnego oczywiscie pokrycia. Jego plan siega tylko tak daleko jak dzien wyborow.A potem? Kto wie."Moi drodzy, polityka to cos wiecej niz kolko wzajemnej adoracji, zadne glupawe obietnice nie zmienia waszego zycia, wszystko to totalna utopia. Nie martwcie sie, rzad sie zawsze wyzywi. A reszta, pewnie bedzie czekac na zbawienie jak biedni ludzie w Nowym Orleanie. Gratulacje!"Zycze milego glosowania!
  • 2005-09-07 16:52 | jas

    nie ma na kogo głosować

    wpierw zreformować konstytucję prawo i ordynację wyborcze bo są bierutoweskie sprzyjające wszelkim patologiom włącznie z przestępstwami a potem wybory.Kandydujący to ludzie kórzy rządzili już tym krajem w ostatnich 15-stu latach ,poustawiali się w kolejce by .....ZAGŁOSUJ%u0118 TAK BY GŁOS M%D3J BYŁ NIEWAŻNY.
  • 2005-09-07 18:52 | piasek

    Re: Tusk się nie nadaje na prezydenta

    nadaje się,nadaje lepiej od kandydata postkom.,który"jest cacy jak wszystko idzie po jego myśli,ale wystarczy drobne niepowodzenie i jest roztrzesiony jak nerwowy ratlerek.A poza tym to precz z komuną i ich wiećznie gnijacym leninem.
  • 2005-09-15 03:47 | smakosz

    Re: Tusk się nie nadaje na prezydenta

    Donal Tusk jest lepszy od Kaczora ...ale goeszy od Marka Borowskiego.Jego prezydentura nie byłaby katastrofą(Kaczor itp).
  • 2005-09-17 14:20 | Wiesław Władyka

    Kłopoty marszałka

    Człowiek nowoczesny?!Dobre sobie! Warto pamiętać o jego poglądach nt antykoncepcji. Z zasadami? Ciekawe, jakie zasady kazały mu nie brać udziału w uroczystościach w Jedwabnem, choć był wicemarszałkiem Senatu?
  • 2005-09-28 13:25 | ja

    Re: Tusk się nie nadaje na prezydenta

    Jeśli juz ktoś zabiera głos na takim forum,to powinien pisać prawdę. Chyba, że ktoś chce być głupio złośliwy co wynika głównie z charakteru osobnika. Można nie lubić kogoś, ale polityk którego wszyscy lubią nie jest politykiem, raczej kumplem od kieliszka. Myślę, że zabierający głos w tej sprawie nie bardzo wiedzą co to jest wogóle polityka i na pewno nie mają pojęcia o rządzeniu państwem. Powinni w tym wypadku darować sobie swoje uwagi - głupie uwagi i pozostawić sprawę ludziom bardziej obeznanym w tej materii. Posługiwanie się płaskim dowcipem, czy złosliwą uwagą, nie jest domeną ludzi myślących. A wracając do rzeczy, to Donald Tusk nigdy nie był marszałkiem Senatu, był v-ce marszałkiem i choć nie jest to mój kolega, czy ulubieniec, to jednak słuchałem często jego wypowiedzi i były one zawsze sensowne. Pozdrawiam mimo wszystko.
  • 2005-09-28 15:59 | seb

    Tusk się nie nadaje na prezydenta

    1. nie ma doświadczenia w sprawowaniu ważnych urzędów państwowych (był tylko marszałkiem Senatu i wicemarszałkiem Sejmu)"2. nie ma obycia na arenie międzynarodowej- nikt go nie zna, a co za tym idzie, będzie potrzebował czasu na zaznajomienie się z zasadami dyplomacji i nawiązanie kontaktów z innymi przywódcami"3. nie ma prezencji i dobrej dykcji, jego przemówienia mogą być nudne i mało atrakcyjne"4. jest bardzo stronniczy, co za tym idzie, istnieje niebezpieczeństwo, że może wetować większość ustaw lewicowego rządu (który nastanie po wyborach w 2009r. lub wcześniej), z którymi nie będzie się zgadzał ideowo"5. już banalny powód- prezydent RP, który ma na imię Donald? Zawsze przywódcy mieli swojskie imiona- Lechu, Olek.. Ale Donald??"