Zasady publikowania
komentarzy znajdziecie
Państwo pod tym adresem.

Polityka.pl – strefa wolna od hejtu!

 

Szanowni Czytelnicy, Drodzy Użytkownicy naszego Serwisu Internetowego!

Od wielu lat udostępniamy Państwu nasze Forum internetowe oraz przestrzeń blogową dla Waszych komentarzy – także tych krytycznych. Jesteśmy wdzięczni za wszystkie, które są merytoryczne. Zależy nam bardzo, aby Państwa wpisy nie utonęły w rosnącej fali internetowego hejtu i niechlujstwa.
 

Warto, aby serwis POLITYKA.PL pozostał miejscem wartościowej wymiany poglądów, gdzie toczą się dyskusje, nawet zażarte, ale pozbawione mowy nienawiści. Zależy nam na tym, abyśmy wzajemnie traktowali się z szacunkiem. Chcemy, aby POLITYKA.PL była miejscem wolnym od radykalizmów i anonimowej, bezsensownej brutalności.
 

Słowem: zapraszamy serdecznie do dyskusji na naszych forach internetowych, do wyrażania opinii, polemik, do ocen, ale w formie przyjętej między kulturalnymi ludźmi. Kto chce się wyżyć – zapraszamy na inne portale. Być może to walka z wiatrakami, ale spróbujemy. Mamy dość językowych i emocjonalnych śmieci zasypujących plac wolności, jakim miał być i może być internet.

Biotankowanie

(2)
2005-09-05 19:07 | Polityka.pl
  • 2005-09-05 19:07 | Tomek

    Podobno gdzieś tam... autor coś słyszał.

    "W Szwecji stawia się także na biogaz, który jako środek napędowy jest znacznie przyja%u017Aniejszy dla środowiska niż powszechniej u nas stosowany w tym charakterze gaz ziemny" - z tego co wiem, to kilkanaście autobusów w Przemyślu je%u017Adzi u nas na gaz ziemny (metan), a reszta to LPG (propan-butan). Gdzież więc ten powszechnie stosowany w Polsce gaz ziemny?""Niedawno na południu Szwecji ruszyła pierwsza na świecie linia kolejowa, po której kursują wyłącznie pociągi poruszane biogazem" - tak się formułuje plotki, a nie informacje. Brakuje słowa "podobno" i byłby komplet ;). Z takim zdaniem to nawet nie ma jak polemizować, bo to bełkot. Proszę o konkrety - jaka linia, kiedy, jakie pociągi (pasażerskie? towarowe?) - wtedy to będzie dopiero informacja. Z tego co wiem to w Szwecji ruszył jeden (słownie - jeden) stary wagon Fiat Y1 z lat 60. przerobiony na gaz ziemny. Miał ruszyć od września na linii Link%F6ping %u2013 V%E4stervik o długości 115 km. Jeśli to o to chodzi, to nie ma się nijak do informacji z tekstu, a jesli nie, to autor nie podał żadnych konkretów."Pozdrawiam