Zasady publikowania
komentarzy znajdziecie
Państwo pod tym adresem.

Polityka.pl – strefa wolna od hejtu!

 

Szanowni Czytelnicy, Drodzy Użytkownicy naszego Serwisu Internetowego!

Od wielu lat udostępniamy Państwu nasze Forum internetowe oraz przestrzeń blogową dla Waszych komentarzy – także tych krytycznych. Jesteśmy wdzięczni za wszystkie, które są merytoryczne. Zależy nam bardzo, aby Państwa wpisy nie utonęły w rosnącej fali internetowego hejtu i niechlujstwa.
 

Warto, aby serwis POLITYKA.PL pozostał miejscem wartościowej wymiany poglądów, gdzie toczą się dyskusje, nawet zażarte, ale pozbawione mowy nienawiści. Zależy nam na tym, abyśmy wzajemnie traktowali się z szacunkiem. Chcemy, aby POLITYKA.PL była miejscem wolnym od radykalizmów i anonimowej, bezsensownej brutalności.
 

Słowem: zapraszamy serdecznie do dyskusji na naszych forach internetowych, do wyrażania opinii, polemik, do ocen, ale w formie przyjętej między kulturalnymi ludźmi. Kto chce się wyżyć – zapraszamy na inne portale. Być może to walka z wiatrakami, ale spróbujemy. Mamy dość językowych i emocjonalnych śmieci zasypujących plac wolności, jakim miał być i może być internet.

Pomarańczowa rewolucja

(3)
2005-09-07 13:51 | Polityka.pl
  • 2005-09-07 13:51 | Kam

    To okradanie akcjonariuszy mniejszościowych

    Zmiana loga jest tylko sposobem na wyprowadzenie ze spółki pieniędzy. To samo obserwowaliśmy przy zmianie loga TPSA, za wprowadzenie pomarańczowego elementu Telekomunikacja musiała zapłacić France Telekom olbrzymie pieniądze. Opłata za nowy znak jest kosztem, a więc obniża się w ten sposób zysk, który byłby opodatkowany i którym trzeba by się podzielić z innymi akcjonariuszami. A tak zgarnął go w całości zagraniczny akcjonariusz większościowy. Idea jest własnością TPSA i France Telekom, a więc France Telekom kontroluje go pośrednio przez TPSA. Za nazwę "Orange" będzie Idea musiała płacić olbrzymie pieniądze, gdzies czytałem, że nawet 1,5 % obrotu. Czyli lwia część zysku zostanie wytransferowana bez podatku do Francji, do spółki Orange. Możo tego, nawet gdy spółka popadnie w kłopoty i nie będzie przynosić zysku, francuska firma dalej będzie wysysać z niej ten haracz. Z marketingowego punktu widzenia zmiana nazwy jest bez sensu. Idea jest marką doskonale znaną i rozpoznawaną w Polsce, Polacy mają z nią dobre skojarzenia. Tłumaczenie, że Orange jest marką znaną w świecie jest bez sensu, bo przecież nikt poza Polską nie kupi tej usługi telefonicznej. Usługi Idei (czy pó%u017Aniej Orange) są i będą skierowane do Polaków w Polsce i do nikogo innego. Międzynarodowość lub lokalność marki nie ma dla klienta najmniejszego znaczenia. Przypuszczam, że w przypadku Warty jest podobnie.
  • 2005-09-07 17:20 | szopa

    I bardzo dobrze!

    Ja się szczerze cieszę ze zmian jakie wkrótce zajdą. Przynajmniej CO%u015A się dzieje i liczę, że te zmiany wyjdą na dobre.""PS. Gratuluję poczucia humoru w zdaniu; "Niebieski jest metaforą spokoju i stabilności w działaniach. Granat zaś alegorią kompetencji, dyscypliny i odpowiedzialności." ;)