Zasady publikowania
komentarzy znajdziecie
Państwo pod tym adresem.

Polityka.pl – strefa wolna od hejtu!

 

Szanowni Czytelnicy, Drodzy Użytkownicy naszego Serwisu Internetowego!

Od wielu lat udostępniamy Państwu nasze Forum internetowe oraz przestrzeń blogową dla Waszych komentarzy – także tych krytycznych. Jesteśmy wdzięczni za wszystkie, które są merytoryczne. Zależy nam bardzo, aby Państwa wpisy nie utonęły w rosnącej fali internetowego hejtu i niechlujstwa.
 

Warto, aby serwis POLITYKA.PL pozostał miejscem wartościowej wymiany poglądów, gdzie toczą się dyskusje, nawet zażarte, ale pozbawione mowy nienawiści. Zależy nam na tym, abyśmy wzajemnie traktowali się z szacunkiem. Chcemy, aby POLITYKA.PL była miejscem wolnym od radykalizmów i anonimowej, bezsensownej brutalności.
 

Słowem: zapraszamy serdecznie do dyskusji na naszych forach internetowych, do wyrażania opinii, polemik, do ocen, ale w formie przyjętej między kulturalnymi ludźmi. Kto chce się wyżyć – zapraszamy na inne portale. Być może to walka z wiatrakami, ale spróbujemy. Mamy dość językowych i emocjonalnych śmieci zasypujących plac wolności, jakim miał być i może być internet.

Monument

(12)
2005-09-23 09:53 | Polityka.pl
  • 2005-09-22 15:42 | :|

    Re: mnt

    MNT ci chlopcy spadli na dno teraz tylko ćpaja! A zapowiadali sie nawet niezle.
  • 2005-09-22 18:34 | \\\\

    Nie ma jak to kogos zjechac a samemu bycPrymitywem

    haha!! "luzeczko" pisze sie przez "Ó" a "uzec" przez "rz" hahaha....wzruszyl mnie Twoj analfabetyzm hehehe...moze chcesz o tym porozmawiac? :D
  • 2005-09-22 22:23 | obrońca monumentu

    Re: mnt

    moze cibie to uzekło ale to był zbendny komentaz monument to na gornym zycie a ty gadasz o misiu nie znasz to nie komentuj pozdro dla Qudiego i calej monumentalnej kliki solowej republiki
  • 2005-09-23 09:53 | ******

    mnt

    a gdy miale 2 latka , dostalem pluszowego misia i tez sie cieszylem. zawsze lubialem moje luzeszko i zawsze do niego wracalem. nie wiedzialem cze jestem w polsce czy w pile , bo bylem w domu i w luzeczku. wszystkei drogi wracaly do luzeczka. i zawsze sie cieszylem z misia. uzekla mnie wasza historia. mozemy o tym porozmawiac.
  • 2005-09-23 14:45 | Jaaa

    Real

    qdi ! rzuć ten proszek ! pozdrawiam Jaaa
  • 2005-09-23 14:50 | noob

    Re: Mnt

    qdi ja cie pozdrwaim ! czechu ciebie takze ! qdi pier*** proch bedziesz wielki ! zaufaj !
  • 2005-09-24 10:07 | Znajomy

    Re: Mnt

    Warto tu o nich troche poczytacztac ,mozna dowiedzec sie róznych rzeczy onich ,jaksie wychowali ,mieszkam na tym samym osiedlu i widze ich jak często stoja pod klatką
  • 2005-09-24 13:07 | ona

    nooo

    hehe..... oni nie są cpunami czy kimś takim.. są wspanialaymi ludzmi, którzy potrafia zyć w zgodzie ze soba i innymi!! Na nich zawsze można polegać ;%5DPozdro dla całego MNT ejjj tak trzymać dalej ;*
  • 2005-09-25 15:32 | Domina

    siem!

    Mnt spoko wiara... zawsze na ich klatce ktos jest spoko ziomki hehe Pozdrawiam was pa
  • 2005-09-25 21:51 | Momek

    Monument

    Miałem szczęście poznać Qdiego ;) ""ShaCuken ;D
  • 2005-09-26 09:41 | Ewka

    Mnt

    Mnt!!!! mieszkam na tym osiedlu od zawsze nie wyobrażam sobie zeby ich teraz nie było!! Kiedy tam przechodze zawsze tam ktos stoi!!! to jest juz chyba przyzwyczajenie!! To czy oni ćpaja czy nie nie powinno nikogo obchodzic!!! ICH ŻYCIE!!! pozdro;D;**