Zasady publikowania
komentarzy znajdziecie
Państwo pod tym adresem.

Polityka.pl – strefa wolna od hejtu!

 

Szanowni Czytelnicy, Drodzy Użytkownicy naszego Serwisu Internetowego!

Od wielu lat udostępniamy Państwu nasze Forum internetowe oraz przestrzeń blogową dla Waszych komentarzy – także tych krytycznych. Jesteśmy wdzięczni za wszystkie, które są merytoryczne. Zależy nam bardzo, aby Państwa wpisy nie utonęły w rosnącej fali internetowego hejtu i niechlujstwa.
 

Warto, aby serwis POLITYKA.PL pozostał miejscem wartościowej wymiany poglądów, gdzie toczą się dyskusje, nawet zażarte, ale pozbawione mowy nienawiści. Zależy nam na tym, abyśmy wzajemnie traktowali się z szacunkiem. Chcemy, aby POLITYKA.PL była miejscem wolnym od radykalizmów i anonimowej, bezsensownej brutalności.
 

Słowem: zapraszamy serdecznie do dyskusji na naszych forach internetowych, do wyrażania opinii, polemik, do ocen, ale w formie przyjętej między kulturalnymi ludźmi. Kto chce się wyżyć – zapraszamy na inne portale. Być może to walka z wiatrakami, ale spróbujemy. Mamy dość językowych i emocjonalnych śmieci zasypujących plac wolności, jakim miał być i może być internet.

Hej, kto Polak - na markety

(3)
2005-12-13 12:20 | Polityka.pl
  • 2005-12-12 17:55 | klient

    Re: przygoda w auchan

    Wiem, ze istnieją rózne Auchan w Polsce. Ja znam Auchan od tej dobrej strony- mówię, o Auchan Gdańsk. Punkt Obsługi Klienta działa tam w pełni sprawnie i nigdy nie miałem probkemów by załatwić jakąś sprawę... Panie z PUK są bardzo miłe, tak samo jak cała obsługa w sklepie... ""Faktem jest, że w Auchan Gdańsk są gigantyczne kolejki do kas...
  • 2005-12-13 12:20 | jac

    przygoda w auchan

    właśnie wczoraj podczas premiery tego wydania Polityki z rankingiem hipermarketów miałem przygodę w Auchan. żeby było śmieszniej Polityka była rozdawana tam za darmo,pracownicy chwalili się jacy to nie są super. Niestety chwile pó%u017Aniej czar prysł. Chiciałem zareklamować łyżwy które kupiłem dla syna na Mikołaja 3 dni wcześniej a w których podczas pierwszej jazdy po dokładnie 15 minutach zespuło się mocowanie uchwytu wiązania łyżwy. Dodaje że chciałem towar wymienić na ten sam wolny od wady,pieniedzy nie chcialem, niestety nie mogę. Procownicy stwierdziliże muszę towar reklamować tzn. czekać 2 tygodnie na rozpatrzenie reklamacji. Pominę obsługę i zachowanie pracowników które było na poziomie filmu "Miś" albo jescze gorzej bo nie było śmieszne a wręcz przykre, niespełniające minimum przyzwoitości. Gdybym łyżwy używał dłużej np. miesiąc, pół roku i coś by się z nimi stało nie miałbym żadnych pretensji, ale ja ten towar miałem przez 4 dni a użyłem raz przez 15 min. Dlaczego ja mam być winiwn tego że Auchan sprzedaje towar nie zdatny do użycia.Historia będzie miała ciąg dalszy ponieważ prowadze firmę doradczą między innymi oferującą usługi kontroli pracowników. Po prostu miałem wrażenie że jestem dalej w komunnie ale taki poziom prezentuje według mnie Auchan. Podobna sytuacja w Media Markt zakonczyła się w 5 minut (kupiłem odtwarzacz mp3 w którym zawiesił się system),zgłosiełem się do sklepu po tygodniu i towar wymieniono mi od ręki BEZ ŻADNYCH PROBLEM%D3W. Także ja ani nikt z mojej rodziny nogi w Auchan juz nie postawi i na pewno będę to odradzał wszystkim znajomym.