Zasady publikowania
komentarzy znajdziecie
Państwo pod tym adresem.

Polityka.pl – strefa wolna od hejtu!

 

Szanowni Czytelnicy, Drodzy Użytkownicy naszego Serwisu Internetowego!

Od wielu lat udostępniamy Państwu nasze Forum internetowe oraz przestrzeń blogową dla Waszych komentarzy – także tych krytycznych. Jesteśmy wdzięczni za wszystkie, które są merytoryczne. Zależy nam bardzo, aby Państwa wpisy nie utonęły w rosnącej fali internetowego hejtu i niechlujstwa.
 

Warto, aby serwis POLITYKA.PL pozostał miejscem wartościowej wymiany poglądów, gdzie toczą się dyskusje, nawet zażarte, ale pozbawione mowy nienawiści. Zależy nam na tym, abyśmy wzajemnie traktowali się z szacunkiem. Chcemy, aby POLITYKA.PL była miejscem wolnym od radykalizmów i anonimowej, bezsensownej brutalności.
 

Słowem: zapraszamy serdecznie do dyskusji na naszych forach internetowych, do wyrażania opinii, polemik, do ocen, ale w formie przyjętej między kulturalnymi ludźmi. Kto chce się wyżyć – zapraszamy na inne portale. Być może to walka z wiatrakami, ale spróbujemy. Mamy dość językowych i emocjonalnych śmieci zasypujących plac wolności, jakim miał być i może być internet.

Gitary na barykadach

(2)
2006-07-07 18:22 | Polityka.pl
  • 2006-07-07 18:22 | Jacek Sikora

    Gitary na barykadach

    W artykule z numeru 27/2006 (8 lipca 2006), zatytu?owanym "Powrot protest songu" jest kilka powazych niescislosci. Bodaj najwazniejsza dotyczy "seegerowego" utworu "We shall overcome". To nie robotniczy song (autor powiela powszechny, bledny stereotyp), ale GOSPEL. Wie o tym nie tylko jako tako wyedukowany Amerykanin, ale i polski fan amerykanskiego folku:

    >>Lyrics derived from Charles Tindley's gospel song "I'll Overcome Some Day" (1900), and opening and closing melody from the 19th-century spiritual "No More Auction Block for Me" (a song that dates to before the Civil War).