Zasady publikowania
komentarzy znajdziecie
Państwo pod tym adresem.

Polityka.pl – strefa wolna od hejtu!

 

Szanowni Czytelnicy, Drodzy Użytkownicy naszego Serwisu Internetowego!

Od wielu lat udostępniamy Państwu nasze Forum internetowe oraz przestrzeń blogową dla Waszych komentarzy – także tych krytycznych. Jesteśmy wdzięczni za wszystkie, które są merytoryczne. Zależy nam bardzo, aby Państwa wpisy nie utonęły w rosnącej fali internetowego hejtu i niechlujstwa.
 

Warto, aby serwis POLITYKA.PL pozostał miejscem wartościowej wymiany poglądów, gdzie toczą się dyskusje, nawet zażarte, ale pozbawione mowy nienawiści. Zależy nam na tym, abyśmy wzajemnie traktowali się z szacunkiem. Chcemy, aby POLITYKA.PL była miejscem wolnym od radykalizmów i anonimowej, bezsensownej brutalności.
 

Słowem: zapraszamy serdecznie do dyskusji na naszych forach internetowych, do wyrażania opinii, polemik, do ocen, ale w formie przyjętej między kulturalnymi ludźmi. Kto chce się wyżyć – zapraszamy na inne portale. Być może to walka z wiatrakami, ale spróbujemy. Mamy dość językowych i emocjonalnych śmieci zasypujących plac wolności, jakim miał być i może być internet.

Urwani z błękitnej linii

(28)
2007-01-31 16:26 | Polityka.pl
  • 2007-01-31 16:26 | nykum

    NEtia i co dalej

    jakieś 1-2 tygoni temu Netia skontaktowała się ze ną w sprawie świadczenia usługi internet.
    gwarantują mi około 12% niższe rachunki za internet, tj. w sumie do zapłąty około 64zł, a nie jak dotychczas 76zł w TP S.A.
    w związku z tym czy jeszcze będe ponosił te dodatkowe 36.60zł ?
  • 2007-05-01 12:00 | Koja z Łodzi

    Tele -2

    Tele-2 zaproponowała mi "60 minut" o 8.złotych taniej
    od TP.Do tego taniej inne
    usługi.Może to nie tak dużo,ale mam dość TP,która
    przez ostatnie lata,zamiast
    tanieć, była coraz to droższa.
    Monopol TP należy bezwzlędnie rozbić.
  • 2007-05-01 12:37 | Radzik

    Wszyscy są siebie warci

    Wszyscy gadamy na TPsę a czas pokarze, że jest najlepsza; tylko wtedy naszym narodowym sposobem zniszczymy co poprzednie pokolenie zbudowało !!!
  • 2007-05-01 20:05 | S.Tilgar

    Radziku, Nykunie, kojo

    Net24 czyli oferta Netii oparta na usłudze BitStream - czyli uwolnienia petli abonenckiej to ciekawa oferta, jednakże, polega ona na "dzierżawie łączy" od TP S.A. co za tym idzie. Nie płaci się 26,60 brutto za utrzymanie łącza, gdyż świadczona usługa to nie Neostrada TP. Aby skorzystać z usługi trzeba posiadać i użytkować telefon z TP w dowolnym abonamencie. Aby usługa działała muszą istnieć dla TP warunki techniczne aby świadczyć tę usługę Netii, nie może istnieć zagrożenie integralności sieci TP. Co za tym idzie jeżeli masz już Neostradę TP i z niej zrezygnujesz to w pierwszej kolejności TP podłączy osoby oczekujące na te usługę na twojej centrali. W przeciwnym wypadku usługa ma sens, jednakże musisz pamiętać że za te parę złotych rezygnujesz z doświadczenia które jednak TP już ma, tak jak i bezpłatne infolinie oraz wyrobione sposoby działania. Z doświadczenia wiem, że Do neti z problemem nie da się prawie dodzwonić, a każde uszkodzenie tej usługi zgłaszane jest dostawcy czyli netii która zgłasza to TP czyli swemu dostawcy, trochę wydłuża to czas działania. Kojo. Tele 2 w ofercie o której mówisz nie ma 60 minut a 20 impulsów na połączenia lokalne (jeżeli naliczają je w kierunku klienta inaczej jedynie 10). Brak naliczania sekundowego oznacza że tak naprawdę ten plan to coś pomiędzy planem socjalnym a standardem. Standard przz TP nie jest sprzedawany od 2 lat, socjalny to najdroższy obecnie plan. Jeżeli nauczysz się czytać oferty i rozumieć różnicę między naliczaniem impulsowym i sekundowy, wtedy proszę krytykuj co CI się podoba. Na razie mylisz się w podstawowych założeniach. Radziku. Dokładnie. Nikt nie chce widzieć co TP sponsoruje , za co płaci, co funduje. To TP. S.A. a nie żadna inna firma co roku stawia nowe aparaty na oddziałach dziecięcych w projekcie telefon do mamy. Z tych telefonów chore dzieci dzwonią za darmo. TO TP sponsoruje naszą reprezentację, to dzięki TP wreszcie z internetu może skorzystać o 50 % więcej polaków niż bez TP. Ale na to co ma jeszcze polskie udziały i dobrze się trzyma, na to zawsze sie pluje. I to właśnie w ten sposób jak przedmówcy. Nie znając realiów i podstaw. Ech szkoda pisać.
  • 2007-05-01 20:12 | killpl

    brak tytulu

    Czas "pokarze" czy w Polsce ktos jeszcze bedzie mowil ojczystym jezykiem
  • 2007-05-02 09:15 | Michal z Poznania

    TP nie jest wcale złe

    Pokusilem sie na zmiane operatora kilka miesiecy temu. Wybralem tele2 myslac, ze bede mial taniej. Teraz mam problemy z powroceniem do TP. Tele2 twierdzi, że podpisalem umowę na kolejny rok i jeśli jej nie dotrzymam, nałożą na mnie karę 100zł (mało, ale nie bede płacił złodziejom za nic). Tak wiec niech tele2 mysli sobie, ze jestem ich klientem, a ja sobie polaczenia powykonuje przez prefix 1033. Dobrze, ze wchodzi konkurencja na polski rynek, ale niestety ta konkurencja jest gorsza od monopolisty.
  • 2007-05-03 10:30 | G

    Brak słow Polak to złodziej na to wygląd

    Brak słow Polak to złodziej na to wygląda. Nic w tym kraju sie nie zmieni kazdy kradnie, dlatego młodzi ludzie uciekaja z tego kraju.
    Proste.
  • 2007-05-03 11:47 | windstruck

    tendencyjnie

    ten artykół wygląda jakby był napisany przez kogoś z konkurencji TP. Lubię czytać Politykę, ale to teraz mnie przeraziło. Albo ktoś nie zna tematu, albo poprostu pisze coś co inni chcieliby przeczytać. Bardzo nie żetelne i tendencyjne
  • 2007-05-06 22:26 | mysliciel

    S.Tilgar, Radziku...

    najpierw ogólnie: Nie zgodze się że artykuł jest napisany jednostronnie, poprostu jak się pisze o działającym monopolu to z kontekstu wyłania się jakby ktoś pisał pod konkurencję. co do przemyśleń panów z mojego tytułu że TPSA jest najlepsza odpowiem tak jak może być najlepsze to co jest monopolem? Rozejrzyjcie się poza granicami tego kraju stawki telefoniczne są na takim poziomie że przeciętny "Kowalski" jest tam w stanie taki rachunek zapłacić (zarówno za rozmowy miejscowe zamiejscowe czy miedzynarodowe stawki są nieporównywalen ze stawkami polskimi) i właśnie to jest monopol - trzymaja ceny bo nikt im nie mógł podskoczyć. Mam cichą nadzieję że się to aktualnie będzie zmieniać na korzyść zwykłego użytkownika. co do sprawy że mają doświadczenie - oczywiście że mają jak moga niemieć skoro są (byli :)) jedynymi na rynku - niezapominajmy jednak że "doświadczenie" to pracownicy którzy pracują w danej firmie a to może się bardzo łatwo zmienić :) wkońcu czemu pracownicy tpsa nie mieliby poszukać pracy gdzie indziej (u konkurencji)? I najważniejsza kwestia to niestety nieprofesjonalne załatwianie spraw klienta - tu swoją drogą wychodzi na światło ich "doświadczenie" w sprawach technicznych i wogle swoich oferowanych usług: Przykład mój własny - założyłem telefon na ISDN aby założyć sobie kilka nr (dokładnie potrzebowałem 3 nr powidziano mi ze będa to 3 niezależne nr) 2 mi podpieto nie moge nic zarzucic na 3 musiałem czekać (obiecano mi przeniesienie nr z poprzedniego miejsca zamieszkania - ZAPEWNIANO ŻE NIE MA PROBLEMU I SIĘ DA BO SPRAWDZILI) po 2 MIESIĄCACH!!! stwierdziłem że czas się tym zająć i zadzwoniłem jak sprawa wygląda - otrzymałem odpowiedź że przykro im ale nie da się przeniesc tamtego nr i założyli mi inny nowy i że przeciez ktos do mnie dzwonił - cóż w spokoju zapytałem o nr i poprosiłem o polaczenie z technicznym - tam się dowiedziałem że poprzedniego nr się nie dało przenieść i nikt mi nie mogł poprzednio czegos takiego powiedzieć. zagryzłem zeby. i pytam co z tym 3 nr gosc mowi ze jst podlaczony i mozna uzywać - więc pytam jak mam używać skoro z puszki ISDN wychodza tylko 2 wyjścia (2 linie) wiec mi technik wyjasnił ze 3 nr jest na lini 1 nr i w momencie jak dzwoni obojętnie czy nr 1 czy 3 zawsze będą dzwonić oba telefony :/ - zatkało mnie powieziałem ze mogli mi powiedziec kilka miesiecy temu że tak wygladaja 3 niezalezne linie telefoniczne bo marnuja tylko moj czas - bo poco mi nr który bedzie uruchamiał telefon nr 1 ?:( Ogólnie podziekowałem zrezygnowałem "wywaliłem" puszke ISDN (już zwłaszcza po tym jak mi powiedziano ze na tej najnowocześniejszej linii (czyli ISDN) nie można założyć neostrady !!! :) Po kilku .... z rezygnacją z usług TPSA obecnie zalozylem sobie stacjonarny w erze i mam spokój i wrecz jestem zadowolony.I dlatego bardzo dobrze ze ten monopolista zaczyna trząść portkami bo uciekają od nich abonenci może zaczną myśleć o nas zamiast o sobie. sorki za przydluzyzne ale jak o TPSA slysze to mnie trzesie.
  • 2007-05-07 10:17 | Siech

    Artykuł sponsorowany przez Tele2

    Widzę, że każdy chce żyć. Autor artykułu również. Sam jestem pracownikiem TP i wiem jak to wygląda od środka. To nie są praktyki monopolistyczne firmy, tylko po prostu TP było przystosowane jedynie do sprzedawania lub niesprzedawania telefonu. Nacisk UKE (jeśli to jest nacisk wyłącznie UKE) powoduje że TP już przestaje inwestować w sieć a po zapłaceniu tych kar po prostu się rozpadnie. Kto ma telefon (i internet) - ten ma, a kto nie ma - dostanie najwyżej radiolinię. Be internetu. Konkurencja zarobi na sieci (sptrzdanej kiedyś Francuzom) TP, koszty utrzymania poniesie TP, ceny nie spadną (spadną o pojedyncze procenty - symbolicznie). A poza tym w artykule o ile wiem jest błąd - utrzymanie sieci pozostaje po stronie TP, konkurencja tylko sprzedaje i kasuje - pracy swojej nie wkłada.
  • 2007-05-13 14:44 | Cynik

    Artykul bezstronny

    Wszystkie dzialania majace na celu obnizenie cen, rowniez poprzez upadek takich monopolistow jak TP, lezaly, leza i beda lezaly w naszym dobrym interesie konsumentow. Pracownik TP, czyzby dzial PR ? Snujesz zbyt czarne wizje, ktore maja wywolac poczucie winy? Traktujac klientow jak smieci kiedys musialo sie to skonczyc
  • 2007-05-14 15:19 | ktoś

    Polacy to idioci, smutne no nie ?

    Rodacy idioci !!, czy któryś z was jest w stanie zauważyć rzeczy takimi jakie są a nie jak je przedstawiają media ?? "Nadzór nakazuje monopoliście np. obniżenie ceny konkretnej usługi" - z tego co pamiętam nigdy takiej decyzji nie było i nie będzie !!, gdyby nie regulator tepsa już dawno zeszła by z cen ale to właśnie były by praktyki monopolistyczne zagrażające konkurencji !!, mało tego tepsa nie tylko nie może zejść z cen poniżej konkurencji, ale nawet nie może się z nimi zrównać. Działania UKE to typowe działania na pokaz, robione celowo pod media i pod publikę, jak widać słusznie bo gawiedź się cieszy... Typowo polskie, sprzedać świetną, polską firmę, jednego z największych pracodawców w tym kraju, prawdziwą kurę przynoszącą złote jaja państwowej firmie francuskiej . . . i jeszcze się cieszyć że ją rozkradają, pomyślcie co będzie jak się tepsa rozpadnie, zgadnijcie kto będzie płacił za utrzymanie i konserwację łącz ?????? ci państwo ???
  • 2007-05-16 17:25 | Banan

    TPSA się rozpadnie??

    Wolne żarty! widzieliście jakie oni mają dochody?? takie kary to dla nich pryszcz, mogą je płacić co chwilę. Gdyby tak nie było to już dawno mielibyśmy wszystko za pół darmo, bo tpsa bała by się kolejnych kar nakładanych przez UKE.
  • 2007-05-20 09:48 | menx

    łatwo narzekać

    Od wieli lat wspolpracuje z TP na plaszczyznie sluzbowej, sam w domu mam neo, w pracy lacze od innego wiodacego dostawcy. I co? neo u mnie w domu chodzi jak burza! a cudowna konkurencja TP pada co drugi dzien na pare godzin... Maialem tez mozliwosc (niestety) dzialac z takim wlasnie pseudo tanim operatorem i Wiecie CO? szybko wywalilem magiczne pudelko ktore przekierowuje rozmowy na tanszego dostawce i wrocilem grzecznie do matki TPsy bo u niej wszystko dziala o niebo lepiej! A i jakosc obslugi kolosalnie sie poprawila, to nie to co kiedys ze na telefon czekalo sie 2 lata, zgloszona usterka usuwana jest bardzo szybko, spróbujcie cos wyegzekwować od tańszczaka... powodzenia!!Moze i TP jest drozsza, moze i jest monopolista, ale ja wole zaplacic troche drozej i miec wszystko jak nalezy anie użerać sie z badziewiami.
  • 2007-05-23 23:27 | S.Tilgar

    Myślicielu

    Proponuję czytać ze zrozumieniem, a w dyskusji swoje uprzedzenia i emocje odstawić na bok. Twoja wypowiedź nie nadaje się do dyskusji z podstawowego powodu. proponuję zapoznać się ze znaczeniem słowa "monopolista". Proponuję także postarać się o poprawne rozróżnienie znaczeń "Monopolista" i "Firma o dominującej pozycji na rynku". Wtedy, gdy sobie to myślicielu przemyślisz, proszę przelej myśli na tę stronę.
  • 2007-10-25 16:07 | GrzesiuS

    Jednak TP

    Ja tam wole TP pomimo iz jest drozsza to jednak najszybciej naprawiaja usterki zwiazane z internetem. W Netii czeka sie kilka dni dluzej. Wlasnie o to Netia oskaza TP... Nie polecam innych firm oprocz TP
  • 2007-11-14 13:19 | Bercik

    Kruczki TPSA

    Przeniosłem się do Netii i co 2 tyg. przed przejściem dzwoni Pan z TPSA i oświadcza, że dodatkowe usługi typu: identyfikacja, SMS czy blokowanie połączeń nie będą działać na Netii i jeżeli chce to mogę zostać w TPSA. Pan Z Netii potwierdził, że umowa między operatorem a TPSA nie obejmuje usług dodatkowych. Czyli jak nie kijem to p...
  • 2007-12-14 10:44 | dzidziu

    jedynie skuteczne wyjscie

    Rezygnujcie, ja tak zrobiłem, z Tele2, z TPSA z Netii, jedni drugich , trzecich kryją a Wy frajerzy płacicie, stawiajcie tylko na lokalnych providerow internetu i telefonię VOIPMam święty spokój, płace 14 zł za rozmowy a nie jak w TPSA min. 80zl/mies. a jak odejdziecie to monopole padną, czego im życzę , po tym co przeszedłem, Z CAŁEGO SERCAPS uważajcie dużo tu naganiaczy nie dajcie się zwieść!!!dzidziu
  • 2007-12-17 18:00 | tray2002

    Tepsa vs reszta piaskownicy

    hehe. czytam waszą dyskusje i tak sobie myśle, że wszyscy biorący udział w tej dyskusji albo są zwolennikami (pokusilbym sie o stwierdzenie fanatykami) albo zagorzalymi przeciwnikami tepsy. Osobiście przyłączam się do tych drugich. Przez wiele lat korzystałem z operatora jakim jest Dialog. Byłem bardzo zadowolony, pomijam jednak fakt że na założenie linii czekałem 6 miesięcy. Ale było to jakieś cztery czy pięć lat temu. Teraz po przeprowadzce do wielkopolski mam telefon u tepsy. I wiecie co... Wisi mi to, poniewaz place najtanszy abonament byleby tylko miec przylaczenie telefoniczne.Jest mi ono potrzebne do jednego - posiadania internetu w Netii na łączu TPsy. I jestem zadowolony. Bo net24 to nie to samo co neostrada która sama sie rozłącza czy nie potrafi nawiązać połączenia. Wiem bo narzeczona ma takie problemy. Wiec nie mówcie ze tepsy są dobre. Popatrzcie na ceny. TP bierze najwiecej za neostrade. Oczywiscie swiadczy wiele ciekawych uslug jak np. telewizja w multipakiecie. ale to wlasnie oni najdluzej zwlekali z uwolnieniem laczy internetowych od limitu transferu danych. Tyle moim skromnym zdaniem...
  • 2007-12-20 20:20 | bezstronny

    smutna prawda o TP

    Jak wszyscy wiemy TP jest monopolista i nigdy nie splajtuje, poniewaz wszystkie lacza naleza wlasnie do nich. Wiec nawet jak beda miec mniej abonentow to spora kase ciagna z dzierzawy laczy od Tele2,Netii ,etc. Dobrze tez wiedza jak to ladnie rozegrac zeby jedenymu klientowi udostepnic lacza u innego operatora np. na abonament czy internet a innemu nie.Tak wiec TP jest niezniszczalna!!
  • 2007-12-20 20:22 | bezstronny

    smutna prawda o TP

    Jak wszyscy wiemy TP jest monopolista i nigdy nie splajtuje, poniewaz wszystkie lacza naleza wlasnie do nich. Wiec nawet jak beda miec mniej abonentow to spora kase ciagna z dzierzawy laczy od Tele2,Netii ,etc. Dobrze tez wiedza jak to ladnie rozegrac zeby jedenymu klientowi udostepnic lacza u innego operatora np. na abonament czy internet a innemu nie.Tak wiec TP jest niezniszczalna!!
  • 2007-12-20 23:11 | CeeGee

    TPsa

    Nie wiem co tak na neo z tepsy narzekacie... ja mam neo i NIGDY w życiu nie miłamem nawet minuty przerwy w dostawie łącza mam 6Mbps łącze mimo że mieszkam na wsi Jeżeli ktoś decyduje się na neo i łączy się przez modem usb w dodatku kożysta z aplikacji dostępowej tepsy, to niech nie narzeka na to że net mu przerywa i źle chodzi, tylko na brak oleju w głowie.
  • 2008-04-07 17:21 | tray2002

    ODP na post CeeGee

    Hmm. Czyli mówisz ze zwykly szary uzytkownik neostrady nie ma oleju w glowie?? Jezeli sie placi grube sumki TPsa to powinno sie od nich wymagac lepiej dopracowanych aplikacji klienckich. Bo jakby nie patrzec juz firmy dostajace mniej za napisane oprogramowanie dostaja wiecej od uzytkownikow. Poza tym w koncu za cos sie placi telepsom, wiec mogli by chociaż zapewnic pomoc techniczna (szczegolnie jesli chodzi o ich aplikację czy dostarczony przez nich modem). Ale coz. Sa bee i tyle.
  • 2008-06-26 19:09 | tomek

    Mam nadzieje ze nie splajtuje. Trzymam w tp strone internettową dla dziewczyny.
    Prosze sie odczepić nie odpowiada idz do osiedlowego gniota. Kolesia ktory g umie skonfigurowac siec...
    Osiedlowi administratorzy to windowsowi partacze zero wiedzy o unixie. Żal mi ich....
    ich wiedza to rzenada
    Nie chce internetu w innej sieci. I jezeli odlacza mi strone będe walczył w sądzie
  • 2008-06-26 19:17 | tomek

    Tele2 ruszy moją strone. Tele znajdzie sie w sądzie. I zapłaci ogromne odszkodowanie!
    Stronai utrzymanie jest warte kilkadziesiat tysięcy zł.hehe juz to widze zalosni sa.
    tworzenie strony jest warte 4500 miesiecznie i. Robilem ja dla dziewczyny wiele lat. Stać was?
    Strona o milosci ma znaczecznie psychologiczne. Moze potanczycie z ludzkim zdrowiem?
  • 2008-06-26 19:32 | urwane_języki

    Re: Urwani z błękitnej linii

    plusa hahaha. Złodziejskie stawki!
    5 zl minuta to ma byc wygoda?
    Powinni wam wyrwac języki za kłamstwo
  • 2009-07-28 16:21 | pipi

    Re: Urwani z błękitnej lini - Zastanówcie się!

    Może i TP ma większe opłaty za tel i internet ale za to oferuje darmową pomoc, zaczynając od wyjaśnienia rachunków, kończąc na niedziałającej neostradzie. Pracuję na inf 800102102 i z doświadczenia wiem, że 90% dzwoniących ma problem z własnym sprzętem (komp lub oprogramowanie) lub problem z głową (zagubione parametry do połączenia)! Tak na marginesie to ciekawe czy piny do komórek i kart bankomatowych też tak często gubią jak te od neo? Na pewno nie! I gdyby za odzyskanie param mieli zapłacić np. 3.66zł jak w dialogu to na pewno by ich nie gubili! 10% to jakieś rzeczywiste awarie, brak synchro czy transfer! Do tego pomoc jest dostępna 24h/dobę i wszystkie dni w roku! Nawet w sylwestra i wigilię! A ludzie BARDZO chętnie z tego korzystają nie mając żadnych skrupułów! ŻADNYCH! Najlepiej jest narzekać, a ciężej zastanowić się chwilę i znaleźć różnice! Pretensje, że nie dają za darmo! Myślę, że wtedy też byłyby roszczenia i wylewanie żali! Wiem, że zaraz zaczną się komentarze odnośnie obsługi. Owszem, nie każdy doradca jest rozgarnięty ale weźcie pod uwagę to, że nie każdy lekarz umie leczyć, nie każdy urzędnik potrafi nam pomóc. W każdym zawodzie są "zakały" ale są też ludzie, którzy sumiennie i ciężko pracują, mają zapał i chcą pomóc. Jednakże każdy z Was, gdyby spotykał się codziennie z permanentnym niezadowoleniem, nie ważne co by nie zrobił, stracił by chęć do czegokolwiek! TP nie jest ideałem, ale nikt nie jest! Pomyślcie trochę zanim zaczniecie pluć jadem i pomyślcie o tym, że wszędzie dobrze gdzie nas nie ma! Bardzo dużo ludzi wraca do TP po pobycie u tego LEPSZEGO bo innego operatora!