Zasady publikowania
komentarzy znajdziecie
Państwo pod tym adresem.

Polityka.pl – strefa wolna od hejtu!

 

Szanowni Czytelnicy, Drodzy Użytkownicy naszego Serwisu Internetowego!

Od wielu lat udostępniamy Państwu nasze Forum internetowe oraz przestrzeń blogową dla Waszych komentarzy – także tych krytycznych. Jesteśmy wdzięczni za wszystkie, które są merytoryczne. Zależy nam bardzo, aby Państwa wpisy nie utonęły w rosnącej fali internetowego hejtu i niechlujstwa.
 

Warto, aby serwis POLITYKA.PL pozostał miejscem wartościowej wymiany poglądów, gdzie toczą się dyskusje, nawet zażarte, ale pozbawione mowy nienawiści. Zależy nam na tym, abyśmy wzajemnie traktowali się z szacunkiem. Chcemy, aby POLITYKA.PL była miejscem wolnym od radykalizmów i anonimowej, bezsensownej brutalności.
 

Słowem: zapraszamy serdecznie do dyskusji na naszych forach internetowych, do wyrażania opinii, polemik, do ocen, ale w formie przyjętej między kulturalnymi ludźmi. Kto chce się wyżyć – zapraszamy na inne portale. Być może to walka z wiatrakami, ale spróbujemy. Mamy dość językowych i emocjonalnych śmieci zasypujących plac wolności, jakim miał być i może być internet.

Wook ****

(3)
Adres: Warszawa, Al. Jerozolimskie 65/70
  • 2007-02-14 23:27 | Michal Plocharski

    Kaczyzm pozytywny

    Ja tylko dodam, ze rowniez kaczka jest wysmienita (zwlaszcza maczana w podawanym razem z nia sosie). Szkoda tylko, ze porcja malenka.
  • 2008-10-09 09:09 | konsument

    Re: Wook ****

    Wczoraj w Wooku nie przyjęto karty kredytowej Visa, mówiąc mi, że płatność tylko gotówką. To jest Centrum europejskiego miasta? Toaleta-TRAGEDIA. Bród, smród-czy nie można na bieżąco tego sprzątać? Jedzenie takie sobie-adekwatne do cen.
  • 2009-09-16 20:30 | RG

    Re: Wook ****

    Nie polecam. Byłam dziś z koleżankami w tej restauracji i do zachwytu wiele zabrakło: 1. Po wejściu żaden z wędrujących kelnerów nie interesuje się nowymi gośćmi. 2. W ogródku nie ma możliwości połączenia 2 stolików, tak aby 5 osób usiadło razem - takie jest "odgórne zarządzenie". 3. Na zamówione piwo czeka się 15 minut. 4. Pomimo funkcjonującego systemu przycisków wzywających - "kelner", "rachunek", "manager" na obsługę czeka się bardzo długo, tak samo jak i na realizację zamówienia (razem ok. 40 min.). 5. Wewnątrz restauracji spożywanie posiłków odbywa się w towarzystwie wszechobecnych meszek, których roje oblegają wszystkich. 6. Prośba o wymianę piwa ponieważ pływają w nim muszki spotkała się ze zdziwieniem kelnera, który za pomocą łyżki próbował wyławiać pływające owady nie zwracając uwagi na obserwujących go gości. Dopiero wezwanie managera załatwiło sprawę, choć kelner nie ukrywał niezadowolenia z wezwania jego przełożonego. Była to moja pierwsza wizyta w tym lokalu i odniosłam wrażenie, że obsługa jest na zesłaniu z Marriotta. 16-09-2009