Zasady publikowania
komentarzy znajdziecie
Państwo pod tym adresem.

Polityka.pl – strefa wolna od hejtu!

 

Szanowni Czytelnicy, Drodzy Użytkownicy naszego Serwisu Internetowego!

Od wielu lat udostępniamy Państwu nasze Forum internetowe oraz przestrzeń blogową dla Waszych komentarzy – także tych krytycznych. Jesteśmy wdzięczni za wszystkie, które są merytoryczne. Zależy nam bardzo, aby Państwa wpisy nie utonęły w rosnącej fali internetowego hejtu i niechlujstwa.
 

Warto, aby serwis POLITYKA.PL pozostał miejscem wartościowej wymiany poglądów, gdzie toczą się dyskusje, nawet zażarte, ale pozbawione mowy nienawiści. Zależy nam na tym, abyśmy wzajemnie traktowali się z szacunkiem. Chcemy, aby POLITYKA.PL była miejscem wolnym od radykalizmów i anonimowej, bezsensownej brutalności.
 

Słowem: zapraszamy serdecznie do dyskusji na naszych forach internetowych, do wyrażania opinii, polemik, do ocen, ale w formie przyjętej między kulturalnymi ludźmi. Kto chce się wyżyć – zapraszamy na inne portale. Być może to walka z wiatrakami, ale spróbujemy. Mamy dość językowych i emocjonalnych śmieci zasypujących plac wolności, jakim miał być i może być internet.

Zdołowani

(3)
Zdecydowanie częściej martwimy się zbyt wysokim ciśnieniem krwi niż niskim. Ale gdy z powodu spadku ciśnienia ktoś dostaje zawrotów głowy, nie jest to oznaką zdrowia.
  • 2007-03-15 15:59 | bubba49

    też jestem niskociśnieniowcem

    Bycie niskociśnieniowcem,jest uciążliwe bardzo,zawroty,omdlenia i nie ma lekarstwa,kawa,kawa i to wszystko co poleca lekarz.
  • 2007-07-26 22:22 | a

    a

    Zastanawia mnie jakie jest rzeczywiste przesłanie tego artykulu. Ostatnio widzielismy tego niby profesora w dzienniku telewizyjnym obok tej Cerkwickiej, czy jak jej tam (co śpiewa "zamilcz, zamilcz..."), albo jak pogardzał pacjentami kładzianymi mu na oddział-"pijakami" jka to określil. Zastanawia mnie kto zrobił z niego profesora. Przykre strasznie jak to się ogląda, czy czyta. Nie wiem jak mozna wypisywac w ogole takie bzdury, ze ktoś odczuwa wyższość, że wypija kolejna kawę.
  • 2007-09-27 14:07 | Teresa

    Nagły spadek ciśnienia u wysokociśnienio

    Od kilkunastu lat biorę leki obniżające ciśnienie, od kilku dni ciśnienie krwi gwałtownie spadło, wcześniej - 140/90, a teraz 120/50