Zasady publikowania
komentarzy znajdziecie
Państwo pod tym adresem.

Polityka.pl – strefa wolna od hejtu!

 

Szanowni Czytelnicy, Drodzy Użytkownicy naszego Serwisu Internetowego!

Od wielu lat udostępniamy Państwu nasze Forum internetowe oraz przestrzeń blogową dla Waszych komentarzy – także tych krytycznych. Jesteśmy wdzięczni za wszystkie, które są merytoryczne. Zależy nam bardzo, aby Państwa wpisy nie utonęły w rosnącej fali internetowego hejtu i niechlujstwa.
 

Warto, aby serwis POLITYKA.PL pozostał miejscem wartościowej wymiany poglądów, gdzie toczą się dyskusje, nawet zażarte, ale pozbawione mowy nienawiści. Zależy nam na tym, abyśmy wzajemnie traktowali się z szacunkiem. Chcemy, aby POLITYKA.PL była miejscem wolnym od radykalizmów i anonimowej, bezsensownej brutalności.
 

Słowem: zapraszamy serdecznie do dyskusji na naszych forach internetowych, do wyrażania opinii, polemik, do ocen, ale w formie przyjętej między kulturalnymi ludźmi. Kto chce się wyżyć – zapraszamy na inne portale. Być może to walka z wiatrakami, ale spróbujemy. Mamy dość językowych i emocjonalnych śmieci zasypujących plac wolności, jakim miał być i może być internet.

Kliencie, pomóż

(2)
Producenci coraz bardziej zaczynają doceniać mądrość i pomysły konsumentów. Nauczyli się wykorzystywać nadsyłane przez Internet sugestie. Nazywa się to crowdsourcing.
  • 2007-07-25 10:44 | GREG

    Klient nasz Pan

    To zjawisko w przyszłości będzie ważnym elemntem układanki producent/klient. Pierwsi skorzystają najwięcej. Dotchnie to każdą branże rozwijającą się. W wykończeniach mieszkań tak już jest. Wybierasz układanki a firma składa Ci to w całość na podstawie Twojego pomysłu i upodobań.
  • 2007-11-15 23:25 | Edwin

    "Kliencie,pomóż"

    Nawiązując do roweru przytoczonego jako przykład wartykule,wydaje się,że podział rowerów na męskie z ramą i damskie bez jest podziałem ze względów bezpieczeństwa podziałem przestarzałym.Otóż ramy dla mężczyzn są raczej kwestią tradycji a nie wynikają z potrzeby konstrukcyjnej roweru dla mężczyzny.Rowery bez ramy popularnie zwane damkami są po prostu bezpieczniejsze(w razie zagrożenia upadkiem zawsze można zdjąć nogę z takiego roweru,o co trudniej w rowerze z ramą).Wydaje się,że producenc i media powinni ze względów bezpieczeństwa propagować rowery bez ram niezależnie czy to dla kobiet cz mężczyzn eliminując podział na rowery damskie i męskie