Zasady publikowania
komentarzy znajdziecie
Państwo pod tym adresem.

Polityka.pl – strefa wolna od hejtu!

 

Szanowni Czytelnicy, Drodzy Użytkownicy naszego Serwisu Internetowego!

Od wielu lat udostępniamy Państwu nasze Forum internetowe oraz przestrzeń blogową dla Waszych komentarzy – także tych krytycznych. Jesteśmy wdzięczni za wszystkie, które są merytoryczne. Zależy nam bardzo, aby Państwa wpisy nie utonęły w rosnącej fali internetowego hejtu i niechlujstwa.
 

Warto, aby serwis POLITYKA.PL pozostał miejscem wartościowej wymiany poglądów, gdzie toczą się dyskusje, nawet zażarte, ale pozbawione mowy nienawiści. Zależy nam na tym, abyśmy wzajemnie traktowali się z szacunkiem. Chcemy, aby POLITYKA.PL była miejscem wolnym od radykalizmów i anonimowej, bezsensownej brutalności.
 

Słowem: zapraszamy serdecznie do dyskusji na naszych forach internetowych, do wyrażania opinii, polemik, do ocen, ale w formie przyjętej między kulturalnymi ludźmi. Kto chce się wyżyć – zapraszamy na inne portale. Być może to walka z wiatrakami, ale spróbujemy. Mamy dość językowych i emocjonalnych śmieci zasypujących plac wolności, jakim miał być i może być internet.

Polski Słownik Bezradności

(1)
Los Polskiego Słownika Biograficznego jest zagrożony. Brak wsparcia finansowego ze strony instytucji naukowych oraz obstrukcja ze strony TVP mogą wkrótce doprowadzić do upadku tej unikatowej w skali światowej inicjatywy rodzimej historiografii.
  • 2008-08-03 17:04 | Wojtek Augustyn klin

    Re: Polski Słownik Bezradności

    Witam
    Coś kulawo u nas z promocją.
    Oglądamy się tylko na dotacje państwowe.
    To źle.
    Brakuje u nas firm - agencji - Łowców tematów.
    Firma - agencja taka na Zachodzie, zwłaszcza w Stanach,
    zajmuje się całą organizacją i menedżerstwem przedsięwzięcia.
    Szuka się tam AGENTA - MENEDŻERA mogącego promować nasz temat.
    Kontaktuje się on z różnymi ludźmi i instytucjami, by uruchuomić sponsoring.
    Najpierw trzeba tym tematem zainteresować AGENTA.
    On zażąda od nas jakiegoś biznes planu, że przedsięwzięcie jest opłacalne.
    To trzeba udowodnić!
    Wtedy, gdy widzi zyski, AGENT, uruchamia sponsorów i media.
    Można dotrzeć nawet do Discovery Channel.
    Zrobili to Niemcy, Holendrzy i także Polacy.
    W tym przypadku można też dotrzeć do Discovery.
    Tylko ci bezradni muszą się ogłosić, choćby w internecie, że:
    mają pomysła - jak mówi Ferdynand Kiepski
    szukają agenta - menedżera do tego pomysła
    mają biznes plan opłacalności i potrzebności przedsięwzięcia.
    W polsce brakuje rynku agenta - menedżera