Zasady publikowania
komentarzy znajdziecie
Państwo pod tym adresem.

Polityka.pl – strefa wolna od hejtu!

 

Szanowni Czytelnicy, Drodzy Użytkownicy naszego Serwisu Internetowego!

Od wielu lat udostępniamy Państwu nasze Forum internetowe oraz przestrzeń blogową dla Waszych komentarzy – także tych krytycznych. Jesteśmy wdzięczni za wszystkie, które są merytoryczne. Zależy nam bardzo, aby Państwa wpisy nie utonęły w rosnącej fali internetowego hejtu i niechlujstwa.
 

Warto, aby serwis POLITYKA.PL pozostał miejscem wartościowej wymiany poglądów, gdzie toczą się dyskusje, nawet zażarte, ale pozbawione mowy nienawiści. Zależy nam na tym, abyśmy wzajemnie traktowali się z szacunkiem. Chcemy, aby POLITYKA.PL była miejscem wolnym od radykalizmów i anonimowej, bezsensownej brutalności.
 

Słowem: zapraszamy serdecznie do dyskusji na naszych forach internetowych, do wyrażania opinii, polemik, do ocen, ale w formie przyjętej między kulturalnymi ludźmi. Kto chce się wyżyć – zapraszamy na inne portale. Być może to walka z wiatrakami, ale spróbujemy. Mamy dość językowych i emocjonalnych śmieci zasypujących plac wolności, jakim miał być i może być internet.

Oskalpować nazistów

(1)
Oszalały, ekscentryczny reżyser zakochany w przemocy kręci film o II wojnie światowej i zagładzie Żydów. Czy to nie bluźnierstwo?
  • 2008-09-02 01:10 | adalbert

    Re: Czytając zarys scenariusza chce się rzygać ...

    Epatowanie zbrodnią to ciąg dalszy gier komputerowych, które osiągnęły dno. Sprawność tych filmów wyprzedziła ich zawartość o jedno pokolenie. Przewaga formy nad treścią budzi taki niepokój , że niepotrzeba być prorokiem aby przewidzieć że musi przyjść nowa epoka, nowe pokolenie, które zetrze to badziewie na pył . Widz ogłupiony mediami przypomina stu procentowego kretyna w krajach o "wysokiej" cywilzacji technicznej.
    To jest rodzaj "masturbacji" umysłu obrazami. Rozum jest już u wspólczesnego widza wyłączony. Istotnym pytaniem jest : kto za to płaci , aby ogłupić i ponizyć młodych ludzi, aby zupełnie stracili orientację , kto jest kto ? co jest moralne , a co nie jest ?