Zasady publikowania
komentarzy znajdziecie
Państwo pod tym adresem.

Polityka.pl – strefa wolna od hejtu!

 

Szanowni Czytelnicy, Drodzy Użytkownicy naszego Serwisu Internetowego!

Od wielu lat udostępniamy Państwu nasze Forum internetowe oraz przestrzeń blogową dla Waszych komentarzy – także tych krytycznych. Jesteśmy wdzięczni za wszystkie, które są merytoryczne. Zależy nam bardzo, aby Państwa wpisy nie utonęły w rosnącej fali internetowego hejtu i niechlujstwa.
 

Warto, aby serwis POLITYKA.PL pozostał miejscem wartościowej wymiany poglądów, gdzie toczą się dyskusje, nawet zażarte, ale pozbawione mowy nienawiści. Zależy nam na tym, abyśmy wzajemnie traktowali się z szacunkiem. Chcemy, aby POLITYKA.PL była miejscem wolnym od radykalizmów i anonimowej, bezsensownej brutalności.
 

Słowem: zapraszamy serdecznie do dyskusji na naszych forach internetowych, do wyrażania opinii, polemik, do ocen, ale w formie przyjętej między kulturalnymi ludźmi. Kto chce się wyżyć – zapraszamy na inne portale. Być może to walka z wiatrakami, ale spróbujemy. Mamy dość językowych i emocjonalnych śmieci zasypujących plac wolności, jakim miał być i może być internet.

Gwiazdy bez reklamy

(2)
Ostatnio modne jest wyceniane celebrytów wedle ich stawek za udział w reklamie. Komu to się opłaca? Chyba najmniej reklamodawcom.
  • 2009-08-10 20:05 | romano

    Re: Stawki za reklamę -podejrzane, jak dzieła sztuki

    Tajemnica poliszynela jest regulowanie przepływu pieniędzy między firmami za pomocą wygurowanych cen za dzieła szutki. Stawki za reklamę, milionowe stawki dla wybitnych sportowców, artystów kina, podobno też są metodą transferów z kieszeni do kieszeni , przy pomocy niby legalnych umów z tymi "artystami" ? Ten dziwny Świat ma wiele sposobów na legalizację wielkich pieniędzy.
  • 2009-08-11 10:20 | Jan

    Re: Gwiazdy bez reklamy

    Powodów jest kilka.Podstawowy to obłuda i hipokryzja w świecie polityki. Wszyscy wiemy,że liczy sie tylko pogoń za kasą. W jaki sposób mogę przekonać się do produktu X reklamowanego przez gwiazdę X skoro wiem że gwiazda X w żaden sposób nie identyfikuje sie z produktem a wyłącznie z kasą za reklamę produktu. A tak przy okazji .... z reklamami w tv musi być niezły wałek. Kto zdrowy na umyśle zleci reklamę do tv za setki tysięcy zł wiedząc, że w tv pracują półgłówki wyświetlający godzinne bloki reklamowe co sprawia,że oglądalność jest na poziomie błędu statystycznego.