Zasady publikowania
komentarzy znajdziecie
Państwo pod tym adresem.

Polityka.pl – strefa wolna od hejtu!

 

Szanowni Czytelnicy, Drodzy Użytkownicy naszego Serwisu Internetowego!

Od wielu lat udostępniamy Państwu nasze Forum internetowe oraz przestrzeń blogową dla Waszych komentarzy – także tych krytycznych. Jesteśmy wdzięczni za wszystkie, które są merytoryczne. Zależy nam bardzo, aby Państwa wpisy nie utonęły w rosnącej fali internetowego hejtu i niechlujstwa.
 

Warto, aby serwis POLITYKA.PL pozostał miejscem wartościowej wymiany poglądów, gdzie toczą się dyskusje, nawet zażarte, ale pozbawione mowy nienawiści. Zależy nam na tym, abyśmy wzajemnie traktowali się z szacunkiem. Chcemy, aby POLITYKA.PL była miejscem wolnym od radykalizmów i anonimowej, bezsensownej brutalności.
 

Słowem: zapraszamy serdecznie do dyskusji na naszych forach internetowych, do wyrażania opinii, polemik, do ocen, ale w formie przyjętej między kulturalnymi ludźmi. Kto chce się wyżyć – zapraszamy na inne portale. Być może to walka z wiatrakami, ale spróbujemy. Mamy dość językowych i emocjonalnych śmieci zasypujących plac wolności, jakim miał być i może być internet.

Wielki huk reklamowy

(4)
W połowie przyszłego roku powinien wejść w życie uchwalony właśnie przez KRRiT przepis, dzięki któremu emitowane w telewizji reklamy mają być cichsze.
  • 2009-12-17 00:46 | maksymilian

    Jazgocik nasz powszedni

    Nie wiem czy z wielkim hukiem, ale KKRiT całkiem słusznie próbuje nieco ucywilizować zdziczałych nadawców telewizyjnych, przypominając im o normalnych standardach funkcjonujących w krajach wyższej kulturze życia codziennego niż nasza. Zgroza z powodu 300tys do wydania na ten, słuszny w założeniu cel,jest nieco groteskowa w kraju, w którym wyrzucenie takiej kwoty na urządzenie gabinetu czy limuzynę dla przeciętnego wojewódzkiego dygnitarza nie budzi większego zdziwienia. Może te działania zwrócą uwagę na powszechne zaśmiecanie środowiska, jakim również jest nieustanne,bezssensowne i bezkarne produkowanie wokół zbędnego jazgotu gdzie tylko się nie ruszyć. Nieprzebranym rzeszom miłośników parzenia herbaty w kuchni w tak ryczących reklam przymominan jednakże, że za ścianą też żyją ludzie i, być może pragną oddać się tak niemodnemu zajęciu, jak czytanie książek na przykład.
  • 2009-12-17 11:37 | Przyrodnik

    Re:Wielki huk reklamowy

    W pełni popieram stanowisko przedmówcy
  • 2009-12-18 15:46 | Tomek

    Re:Wielki huk reklamowy

    Nareszcie ktoś próbuje się za to zabrać. Myślę, że koszt 300 tys. zł w skali kraju to nie jest suma wielka, która w dodatku zwróci się wielokroć choćby w na skutek poprawy stanu nerwów widzów, którzy nie będą znienacka atakowani przez ścianę dźwięku z reklam i zmuszani do nerwowego szukania i szarpania się z pilotem by jak najszybciej wyłączyć ten łomot.
  • 2009-12-18 19:44 | upiupa

    Re:Wielki huk reklamowy

    ..."Zgadzam się, że zbyt głośne spoty są najczęściej drażniące dla słuchaczy i telewidzów. Czasem jednak bywają postrzegane jako sygnał, że oto zbliża się moment emisji oczekiwanej audycji. Niektórzy wręcz deklarują, że gdy robią sobie w kuchni herbatę podczas przerwy reklamowej, to w sumie mogą posłuchać reklam."...
    Durne tłumaczenia branży reklamowej o robieniu herbaty w kuchni do mnie nie przemawiają. Ja mam telewizor właśnie w kuchni i nie muszę być ogłuszany hałasem z reklam. Skoro ustawiam sobie poziom sygnału w trakcie audycji, to chciałbym, aby ten poziom był taki sam przez cały czas jej trwania. Nie jestem maniakalnym operatorem pilota, więc z takimi idiotyzmami proszę kierować się wyłącznie do idiotów.