Zasady publikowania
komentarzy znajdziecie
Państwo pod tym adresem.

Polityka.pl – strefa wolna od hejtu!

 

Szanowni Czytelnicy, Drodzy Użytkownicy naszego Serwisu Internetowego!

Od wielu lat udostępniamy Państwu nasze Forum internetowe oraz przestrzeń blogową dla Waszych komentarzy – także tych krytycznych. Jesteśmy wdzięczni za wszystkie, które są merytoryczne. Zależy nam bardzo, aby Państwa wpisy nie utonęły w rosnącej fali internetowego hejtu i niechlujstwa.
 

Warto, aby serwis POLITYKA.PL pozostał miejscem wartościowej wymiany poglądów, gdzie toczą się dyskusje, nawet zażarte, ale pozbawione mowy nienawiści. Zależy nam na tym, abyśmy wzajemnie traktowali się z szacunkiem. Chcemy, aby POLITYKA.PL była miejscem wolnym od radykalizmów i anonimowej, bezsensownej brutalności.
 

Słowem: zapraszamy serdecznie do dyskusji na naszych forach internetowych, do wyrażania opinii, polemik, do ocen, ale w formie przyjętej między kulturalnymi ludźmi. Kto chce się wyżyć – zapraszamy na inne portale. Być może to walka z wiatrakami, ale spróbujemy. Mamy dość językowych i emocjonalnych śmieci zasypujących plac wolności, jakim miał być i może być internet.

Wizjoner nowej generacji

(28)
Odkrył, jak uczynić ze świata lepsze miejsce: trzeba odzwyczaić ludzi od ropy naftowej.
  • 2010-01-07 23:46 | tkw

    Wizjoner

    Facet ma 100% racji. Jedyna bariera do przekroczenia, to koszt produkcji i przesyłu prądu. Jak nastawiamy elektrowni wiatrowych, pływowych, słonecznych itp., to tak się stanie a facet będzie najbogatszym człowiekiem świata. A dla polskich polityków to dobra wskazówka - tak się tworzy przyszłość. Może i u nas ktoś się do tego rydwanu podłączy ? Czemu tylko Izrael, Dania, Japonia itd. ?
  • 2010-01-08 01:04 | Mateusz

    Gotowy system: IPT

    Ciekawy zbieg okolicznosci, wlasnie czytalem w lokalnej gazecie o IPT - to system bezprzewodowego elektrycznego zasilania pojazdow gotowy do sprzedazy. Maja go niedlugo testowac w Wellingtonskich trolejbusach bo sie chca kabli pozbyc znad glowy. Interesujace. http://designinitiative.co.nz/ipt .
  • 2010-01-08 01:05 | jan

    Re:Wizjoner nowej generacji

    A prawda jest taka, że świat jest MATRIXEM. Nie raz pisałem, również i tu o 11 września 2001. Czasem jak napiszę to potem to znika (tu czasem razem z całym artykułem, no bo cenzury NI MA).

    Można przytaczać wiele innych przykładów. Z nowymi technologiami jest tak jak z procesem terrorystów z QUANTANAMO. Co jakiś czas odgrzewa się te same kotlety, już zaraz proces będzie, WNIMANIJE za pół roku … i co i nic. Już osiem lat minęło i kiedy będzie ? NIGDY nie będzie. Ciekawe, co na to Trybunał Praw Człowieka ? O samochodach napędem elektrycznym pisze się raz na rok (1) Odkrycie, sensacja ! Japończycy zbudowali b. wydajny silnik elektryczny, albo jeszcze lepiej na wodę, albo grwitacyjny. Wkrótce, tanie samochody, nie zanieczyszczające środowiska, itp., itd. Potem sprawa ucicha i jak ludziska zapomną, przejdź do punktu (1). W dwumiesięczniku NEXUS był kiedyś taki artykuł „JAK TO JEST Z TĄ TANIĄ ENERGIĄ ?” Okazuje się, że co roku w samych USA UTAJNIA się 4000 patentów dot. b. wydajnych, tanich silników, torpeduje się rozwój tych technologii (tak, naprawdę przejmują je tajne budżety), a jak ktoś nie chce zrezygnować z takich prac to może mu się …..

    Prawda jest taka, że potężne koncerny paliwowe zrobią wszystko aby uniemożliwić przejście na technologie bez ropy. Takie, retoryczne pytanie: Czy to nie dziwne, taki postęp w innych technologiach w ciągu ostatnich 100 lat od radyjka na słuchawki do trójwymiarowych obrazów w telewizorach High Definition, a w temacie samochodu, nic, oczywiście toutes proportions gardees, silnik z roku 1900 to nie to samo co z 2000, ale zasada ciągle taka sama. Więc, niech ziemia zdycha, niech rośnie zanieczyszczenie środowiska, niech znika Antarktyda, czasem, dla picu jakaś Konferencja w Kopenhadze …

    A może pan Redaktor by napisał o jakiś polskich wynalazcach nowych technologii ? Blisko, można wsiąść w pociąg i pojechać np. do Kowar k. Jeleniej Góry. Piętnaście lat temu w telewizji dziesiątki programów, w Wiadomościach, Telekspresie, Panoramie, co za cud, jechał samochód 80 na godzinę, wjechał w drzewo i kierowca wychodzi uśmiechnięty. Nic mu się nie stało. Jak to możliwe ? Dokładnie zbadano wynalazek ZDERZAKA p. Łągiewki, na polskich Politechnikach i nawet na WAT-cie. TO DZIAŁA ! I szto ? WOT i GÓ… Nic, Rien, Niente, Nothing. Od piętnastu lat Urząd Patentowy uniemożliwia opatentowanie wynalazku p. ŁĄGIEWKI.: No jak, to ? Przecież to nie ma prawo działać, a działa ! To, że tysiące ludzi ginących w wypadkach drogowych można by uratować w Polsce a miliony na świecie ? Nie ważne.

    A tu dziura budżetowa, martwi się biedny Pan Premier jak by tu zatkać. A może się spotkać z profesorami polskich uczelni, autorami recenzji wynalazku ZDERZAKA, zobaczyć co to jest, potem porozmawiać z p. Łagiewką, polecić Urzędom Patentowym aby opatentować wynalazek, oczywiście także na świecie w USA, NIEMCZECH itd. I niech p. Łągiewka dostaje 1 procent tantiemów a reszta dla państwa polskiego. Wkrótce nie jedna dziura budżetowa zniknie a pan Tusk zostanie NAJWIĘKSZYM POLAKIEM.

    Na pierwszy rzut oka, ZDERZAK Łągiewki wydaje się być nie na temat w odniesieniu do nowych technologii silników. Ale to na pierwszy rzut oka. W rzeczywistości to może być przełom i w tym temacie. Chodzi o transformację energii kinetycznej w potencjalną. Szuka, pan Redaktor tematu do artykułu szuka … a on tu, bliziutko, u nas, wcale nie musi być za oceanem.
  • 2010-01-08 01:11 | Jan

    Re:Wizjoner nowej generacji

    I jeszcze przed chwilą przeczytałem komentarz TKW. W Polsce ? Niemożlwie. W czasie wakacji zwiedziłem rowerem Brandemburgię. Wszędzie, już to widać z polskiej strony, od Słubic, olbrzymie wiatraki produkujące prąd elektryczny, na dachach wiele paneli słonecznych. A u nas ? PROTESTY, no bo jak to, taki wielki wiatrak w polu ? Nie dość, że niaładnie wygląda ale jaki to ma NEGATYWNY WPŁYW NA ZDROWIE !
  • 2010-01-08 08:51 | joanna kopytowska

    och

    Przyznam że mnie zatkało , jako kobieta i humanistka nic a nic nie znam się na samochodach ale rozmarza mnie połaczenie skuteczności działania korporacyjnego menadżera z wizją polityczną i ratunkiem dla środowiska -och
  • 2010-01-08 09:59 | grzes2a

    Re:Wizjoner nowej generacji

    Zdaje się, że wspomniane prawo Moore'a od kilku lat przestało obowiązywać, jeśli chodzi o szybkość procesorów. Ale to tylko uwaga na boku.
  • 2010-01-08 11:19 | joanna kopytowska

    a może

    A może by tak wiatroloty i światłoloty indywidualne od razu zaprojektować i w ten sposób oszczędzić udręcznonym samochodziarzom korków i wypadków , przydałaby się jeszcze żywność syntetyczna bezcholesterolowa co uwolniłoby ludzkość od mozołu pracy na roli , koszmaru rzeżni i pozwoliłoby uniknać wielu raków i zawałów, ojejej a nóż uda się szybko przestawić ludzką cywilizację na twór zwierzo i kwiatolubny , ojejej
  • 2010-01-08 13:06 | Mieczysław S.Kazimierzak

    Re:Wizjoner nowej generacji

    Odzwyczaić od ropy to jedno,a przyzwyczaić głównie do tego,że są prawa stworzenia i natury,których naruszenie skutkuje kryzysem doprowadzajacym do sposobu sprawowania władzy sprowadzającym się do zbrodni i masowych mordów,vide neokonserwatyści opanowani przez żydowski ruch umysłowy i polityczny.(Kevin MacDonald ŻYDOWSKI FENOMEN ?)
  • 2010-01-08 15:49 | jEDROL

    Re:Wizjoner nowej generacji

    Ten artykul to streszczenie wykladu na TEDzie, ktory mozna znalezc na youtube. Polecam, facet mowi do rzeczy.
  • 2010-01-08 17:46 | CJI

    Re:Wizjoner nowej generacji

    Znaczy, ze czterordzeniowy procesor wcale nie jest dwa razy szybszy od dwurdzeniowego? No fakt, w benchmarkach nie, ale to dlatego, ze oprogramowanie jest srednio przystosowane do wielowatkowosci...
  • 2010-01-09 00:49 | maksymilian

    Re:Wizjoner nowej generacji

    Wizja ta nie uwzględnia zdaje się jednego czynnika: a mianowicie że dla większości ludzi samochód nie jest tylko po prostu urządzeniem służącym do przemieszczania się. Auto to w dużej mierze przedmiot pożądania, zabawka dająca radość posiadania, narzędzie prestiżu, przedmiot fascynacji i tak można długo wymieniać. Rola jaką pełni auto w życiu człowieka dalego wykracza poza wykonywaniem funkcji przemieszczania się w przestrzeni. W świecie zdominowanym przez rozszalałą konsumcję auto zajmuje jedno z czołowych miejsc i dopóki się to nie zmieni nie ma co marzyć o ziszczeniu się koncepcji opisanych w artykule - choć świat zmienia się w takim tempie, że kto wie, może ludzkość przerzuci się na inne zabawki a auta zaczną służyć wyłącznie do przenoszenia tyłka z miejsca na miejsce.
  • 2010-01-09 03:25 | jerry11

    Re:Wizjoner nowej generacji - fakty i fikcje

    Silniki elektryczne od dawna nie stanowia problemu. A (smutna) prawda jest taka, ze do tej pory nie istnieja akumulatory, ktore bylyby jednoczesnie bardzo sprawne i tanie... Zazwyczaj do budowy tych, ktore wykazuja sie wyzsza pojemnoscia uzywa sie bardzo drogich materialow!
  • 2010-01-09 13:25 | zgrywus.r

    Na razie nic z tego nie będzie

    Co z tego, że zamienimy nasze prywatne samochody na elektryczne, skoro np. kupując w internecie generujemy spore zużycie paliwa związane z dostarczeniem przesyłki przez kuriera? Cała polityka handlu dąży w tej chwili do centralizacji - taniej jest wynająć flotę samochodów, niż kilka magazynów. Nie spotkałem się w żadnym artykule z informacją na temat struktury zużycia paliwa przez: transport lotniczy, morski, kolejowy i drogowy krótko- i dalekobieżny oraz wojsko. Prawdopodobnie samochody prywatne pochłaniają wcale nie tak dużo i proponowana zmiana może dać globalne oszczędności w granicach kilku procent.

    Poza tym żaden rząd nie poprze zmian, które nie wygenerują podatków na poziomie tych, które dają paliwa płynne.

    A co do wygody? Granica została ustalona: zasięg na jednorazowym tankowaniu - min. 400 km i czas tankowania/ładowania ok. 5 min. No i nie wszędzie jest taki klimat, jak w Izraelu. W niskich temperaturach spada drastycznie akumulatorów. A gdy nas w drodze przyłapie brak paliwa, to zawsze możemy wziąć kanister i donieść. W przypadku akumulatorów sprawa się komplikuje.



  • 2010-01-09 13:59 | malgo

    Re:Wizjoner nowej generacji

    a nasz rzad jest dumny, ze w gliwicach dalej produkuje sie Opla..
  • 2010-01-09 14:56 | fuel_cell

    Re:Wizjoner nowej generacji

    A Pan Shai Agassi to po świecie (w tym i do Davos) podróżuje w jaki sposób? Rozumiem, że odzwyczajanie się od ropy naftowej zaczął od samego siebie i zamiast z samolotów korzysta np.: z balonów, osiołków, rowerów, żaglowców, itd.
    A Izrael to nie z miłości do środowiska od ropy się odzwyczaja. Jest to w miarę oczywiste, dla każdego w miarę zorientowanego w otaczającej rzeczywistości.
    P.S.
    "...kolejne porozumienie Agassi zawarł z rządem Danii (w tym kraju przy kupnie auta elektrycznego nie płaci się podatku, przy zakupie samochodu spalinowego podatek wynosi 180 proc. jego ceny; wybór wydaje się prosty)"
    Nie ma to jak wolna konkurencja i nieskrępowana wolność wyboru. ;))))))
  • 2010-01-09 22:36 | luk

    Re:Wizjoner nowej generacji

    odnośnie wypowiedzi fuel_cell.
    W artykule jest dość wyraźnie pokazane, że nie jest to jakiś tzw. "ekooszołom", który pragnie zbawiać świat, ale bardzo pragmatyczny przedsiębiorca, umiejący dobrze kalkulować. Paradoksalnie to właśnie tacy ludzie, za którymi idą zdrowy rozsądek i pieniądze bardziej przyczynili się zmiany naszego życia niż rozmarzeni utopiści.
    Światowej motoryzacji nie zrewolucjonizował tak naprawdę pierwszy samochód lecz Fordowska linia produkcyjna. To nie tranzystor sam w sobie, ale zastosowanie go w komputerze osobistym było początkiem rewolucji informacyjnej w dniu codziennym.

    Podobnie sprawa ma się z samochodami elektrycznymi-technologią starszą od benzyniaków. Cała wyższość pojazdów spalinowych polega na tym, że jest to technologia intensywnie rozwijana od 100 lat, zaś chyba jedyna poważna słabość elektryki, czyli pojemność akumulatorów wynika głównie z tego, że naprawdę duże zapotrzebowanie na pojemne i tanie sposoby magazynowania elektryczności pojawił się w dopiero latch '90 wraz z urządzeniami mobilnymi i mysi trochę potrwać nadrobienie zaległości.
    Dlatego obecnie potrzebujemy ludzi pokroju Shai Agassi-ego, którzy stworzą podwaliny biznesu,a potem pójdzie już z górki czy jak kto woli wykładniczo. Jak ktoś nie wierzy, to niech sobie sprawdzi jak wyglądały komórki 10 lat temu.

    Przy okazji: gdyby kiedyś wybrano samochód elektryczny to dziś przepatrzylibyśmy bez ładowania z 1000km, ładowalibyśmy 5min w jednym z tysięcy punktów, a i samoloty czy statki, też byłyby na prąd, udział silników spalinowych byłby porównywalny z parowymi.
  • 2010-01-26 18:55 | logodygmat@interia.pl

    Re:Wizjoner nowej generacji

    Inwestorzy przybywajcie! Zobaczymy kto ma większą wizję Wy, czy My.

    TECHNOLOGIA HYDROELEKTRONOWA
    Cytat: "Gdybyśmy w Polsce..." -aleale w ideowizjach jesteśmy konkurencyjni.
    Każda przyszłość oparta jest na źródle energii od prehistorii po pro futuro.

    Silnik hydroelektronowy i na reaktor hydroelektronowy:
    Do czystej wody wprowadza się wolne, swobodne elektrony [mieszanina hydroelektronowa] i spręża [początek cyklu] np. grawitacyjnie masą bezwładną. Wolne, swobodne elektrony rozpychają/rozbijają geometrię kwantową cząsteczki wody na gaz wodny [wodór i tlen] oraz je elektrostatycznie oddzielają. Dalsze sprężanie [geometrii kwantowej mieszaniny gazu wodnego i wolnych, swobodnych elektronów] powoduje odbicie się masy bezwładnej poprzez odbicie się pola elektronowego wolnych, swobodnych elektronów od pola elektronowego atomów wodoru i tlenu [zakaz Pauliego].
    Impet sprężania zmienia zwrot na ruch przeciwny. Następuje rozprężanie się geometrii kwantowej mieszaniny gazu wodnego i wolnych, swobodnych elektronów aż do wybuchu gazu wodnego - czyli eksplozja spalania wodoru [dalsze rozprężanie] i powstaje ponownie woda [dokładnie para wodna] pomieszana z wolnymi swobodnymi elektronami. Po ochłodzeniu mieszaniny hydroelektronowej cykl grawitacyjnego sprężania powtarza się.

    Technologia hydroelektronowa w tej idei daje ruch [dla wytwarzania energii elektrycznej] i ciepło oraz światło. Energią pierwotną i zarazem odnawialną jest energia grawitacji. Ograniczeniem działania jest wyciek mieszaniny hydroelektronowej. Reaktor jest w idei wersją wielkoskalową silnika.

    Może się tą ideą zainteresują koncerny energetyczno-paliwowe. Mnie się nie marzy być najbogatszym człowiekiem na świecie. Jak Polska będzie takowa, to i okruszków w kraju będzie bardzo wiele.

    Jak dobra wizja, to śmiało pobierać w naukę inwestować i pieniędzy nie żałować.
    Futurologia jest wyzwaniem dla biznesu, biznes jest natchnieniem dla futurologii.
    Od zarania dziejów cywilizacji Ziemi nic się nie zmienia oprócz metod i narzędzi.
  • 2010-01-26 19:24 | logodygmat@interia.pl

    Re:Wizjoner nowej generacji

    REKLAMA PRO FUTURO - TECHNOLOGIA HYDROELEKTRONOWA

    Na jednym baku silnika hydroelektrnowego objedziesz cały świat. Wielokrotnie, aż do zużycia samochodu. Paliwa hydroelektronowego nie tankujesz, tylko wymieniasz części albo cały samochód na nowy.
  • 2010-01-26 19:58 | grupa jurgena

    Re:Wizjoner nowej generacji

    Witamy grupa Jurgena plan Agassi nie przetrwa,to nie wizja, na którą świat czeka ślepa uliczka tak jak bateria różnej maści. Zostało już kilku graczy a co chwile ktoś odpada do zwycięstwa, napęd do samochodu elektrycznego, który by dał niesamowity zasięg tym samochodom bez wtyczki czy baterii, urodził się nie w światowych laboratoriach, prywatnej grupie, czy uwierzysz, że będziesz jeździł do woli nie tankując nie ładując a twój dom grzał się do woli. Wielka nagroda a nie ślepa uliczka da światu ratunek dla samochodów elektrycznych, nie będzie długo czekała do pobrania, to będzie ten błysk, na który wszyscy czekamy
  • 2010-01-26 20:07 | tkw

    Re:Wizjoner nowej generacji

    No perpetum mobile, jak nic.

    A ja głupi myślałem, że to niemożliwe ...
  • 2010-01-26 21:12 | logodygmat@interia.pl

    Re:Wizjoner nowej generacji

    AKTYWNY GENERATOR HYDROGRAWITACYJNY
    W idei bak silnika to cylinder [próżni] z wodą i wolnymi, swobodnymi elektronami. To nie jest perpetuum mobile, to jest dynamiczny układ AGH - aktywny generator hydrograwitacyjny. Newton naciska na Coulomba a ten na Bohra i odbija się od Pauliego, w ograniczonej objętości cylindra Pascal się elektronowo wpasowuje, a Planck zmienną geometrię kwantową paliwa w cyklu majstruje. Kontra i rekontra praw fizyki w układzie zamkniętym poprzez własności materii i pola grawitacyjnego, elektrostatycznego oraz elektromagnetycznego. Energia pola grawitacyjnego zamieniana jest na energię geometrii kwantowej i energię chemiczną mieszaniny hydroelektronowej poprzez oddziaływanie pola elektronowego wolnych, swobodnych elektronów i pola elektronowego cząsteczki wody i gazu wodnego [wodór, tlen].

    Formuła energii w kwantowej baterii hydroelektronowej:
    2 H2O + e + sprężanie mechaniczne -> 2H2 + O2 + e + naprężenie kwantowe -> 2 H2O + e + rozprężanie mechaniczne

    Efekty uboczne, tj. ideogram:
    - tunelowanie elektronów do protonów - powstawanie i rozpad neutronów
    - przebicia elektronowe poprzez ściankę cylindra [wyciek elektronowy]
    - bomba hydroelektronowa - rozerwanie cylindra, uszczelnienia
    - mechaniczne i termodynamiczne zużycie materiału silnika
  • 2010-01-26 21:28 | logodygmat@interia.pl

    Re:Wizjoner nowej generacji

    Jeżeli spręża inna siła niż grawitacji, to też jest układ AGH: aktywny generator hydroelektronowy ale nie perpetuum mobile.
  • 2010-01-26 23:34 | logodygmat@interia.pl

    Re:Wizjoner nowej generacji

    W WODZIE JEST OGIEŃ
    Idea podziału 4 żywiołów na ziemia, woda, ogień i powietrze może wymagać zmiany.
    Do wytwarzania energii elektrycznej nie potrzeba energii tylko harmonicznego ruchu.
    Należy zatem z materii i sztuki fizyki budować aktywne układy odnawialnego ruchu.
  • 2010-01-27 20:48 | logodygmat@interia.pl

    Re:Wizjoner nowej generacji

    ATOMOWA CYWILIZACJA EKORE
    Każde pokolenie będzie miało bez lęku oczekiwaną przyszłość.
    ludzkość będzie miała tyle energii ile będzie miała twórczości dla życia

    Samochody z silnikiem hydroelektronowym będą budowane w technologii 'ekoREatom', czyli atomowy recykling. Cała materia samochodu będzie atomowo odzyskana. Tak jak i wszelkie odpady. Żaden atom materii w biznesie się nie zmarnuje. Każdy atom raz wprowadzony w ekonomię, będzie ciągle w ruchu gospodarczym.

    Ruchu do wytwarzania [energii elektrycznej] dla przemysłu "ekoRE" dostarczy reaktor hydroelektronowy[*] Z uwagi na niskie koszty energii i jej dowolną ilość, w dowolnym miejscu na Ziemi, rozwinie się przemysł nowym materiałów, w tym w szczególności ewolucji krzemowej - karoserie krzemowe, papier krzemowy, drewno krzemowe, włókna krzemowe... Wody pitnej ludzkości nie zabraknie, bo energia elektryczna generatorów napędzanych silnikiem hydroelektronowym zasili pompy globalnych rurociągów od bieguna do bieguna i z zachodu na wschód a przemysł ekoRE przetworzy każde zanieczyszczenia w materię handlową... Będą technologie huty złota z ołowiu i szklarnie diamentów... a wielkie automaty i roboty ruszą na dno oceanów po złoża wszystkiego... zbudowany będzie most kontynentalny pomiędzy Rosją i USA [Alaska]... wszystkie miasta i infrastruktura będą zbudowane od nowa... każdy człowiek na świecie będzie potrzebował i posiadał samochód w abonamencie... a do każdego domu będzie doprowadzony światłowód...

    Potrzeba milion wizjonerów na świecie, aby ogarnąć mały ułamek ewolucji hydroelektronowej.

    Problemem konkurencyjności w biznesie będzie niewyobrażalne zapotrzebowanie na twórczość, innowacje... bo możliwości dostępu do energii i materii będzie dowolna ilość [choć w nurcie globalnej ekonomii], a wszelkie odpady przetworzy przemysł ekoRE.

    Reaktor hydroelektronowy jest układem fizycznym, nie działa wiecznie, ale może działać długo, a nawet bardzo długo [technologia konstrukcji i materiałów] - w zasadzie to tyle ważne, aby działał dłużej niż życie każdego pokolenia - wówczas - każde pokolenie będzie miało bez lęku oczekiwaną przyszłość.

    ---
    [*]
    W przypadku reaktora hydroelektronowego mogą pojawić się nowe zjawiska , np. drgania harmoniczne pola spinowego, czyli przechodzenie ustawień spinów elektronów z góry na dół pól elektronowych wolnych, swobodnych elektronów oraz materii wodnej [cząsteczki wody i atomów gazu wodnego].

    Może też się pojawić termodynamiczno-elektromagnetyczno-kwantowa reakcja łańcuchowa, polegająca na tym, że w cylindrze, w obszarach objętości mieszaniny hydroelektronowej wodór z tlenem będzie się łączył i to będzie dynamizować chaos pola elektronowego, który ponownie rozdzieli cząsteczki pary wodnej. Będzie wzrastać gwałtownie wrzenie paliwa hydroelektronowego.
  • 2010-01-27 22:59 | logodygmat@interia.pl

    Re:Wizjoner nowej generacji

    IDEOGRAM TRAJEKTORII EWOLUCJI HYDROELEKTRONOWEJ
    Wspólnym zagadnieniem biznesu i kultury stanie się nie brak energii ale jej wykorzystanie.

    [twórczość] <-> [biznes] <-> [utylizacja]

    Implementacja twórczości w gospodarkę generuje przetwarzanie materii i energii oraz odpady. Ponieważ dostępność materii i energii w ewolucji hydroelektronowej nie ma ograniczeń fizycznych co do ilości, czasu i przestrzeni [jedynie nurt ekonomiczny], to moc twórcza zasysa moc energii i generuje zapotrzebowanie na moc utylizacji ekoREatom.

    Zatem aby następował rozwój i nie było odpadów, to moc utylizacji musi być większa od mocy twórczej. Gdy moc twórcza przewyższa moc utylizacji i podnosi wzrost zapotrzebowania i przetwarzania materii i energii, to tworzą się w środowisku nieutylizowane odpady.
  • 2010-02-09 14:40 | Ewald

    Re:Wizjoner nowej generacji

    To jest utopia. Natura jest niedoskonala, stad poprzez ewolucje i wiele innych procesow dazy do ulepszenia. Popelnia jednak bledy, stad wynikiem jest marnotrastwo zasobow i energii. Marnotrastwo jest nieodlaczna czescia wszelkich procesow przemiany, gdzie A=B+C. W tym co Pan/Pani pisze wraczamy w metafizyke, traktowanie nauki niczym Boga, nieomylnej i doskonalej formy egzystencji samej w sobie. Tym sie rozni nauka od boga, ze jest uprawiana przez byty niedoskonale, jak czlowiek, czy natura. Twierdzenie, ze dojdziemy do stanu doskonalego jest troche na wyrost, perpetuum mobile nie zbudujemy, zaden czlowiek bogiem nie bedzie, mozemy miec jedynie nadzieje, iz w tym kierunku bedziemy zdazac. Dozanie do doskonalosci implikuje jednak zmierzanie do nieskonczonosci. A to jak wiemy, nigdy sie nie "staje".

    Pozdrawiam z planety domowej filozofii ;)
  • 2010-03-01 22:40 | grupajuegena

    Re:Wizjoner nowej generacji

    Grupa Jurgena dlaczego wątpicie ze to utopia samochód elektryczny myślicie ze postęp się zatrzymał energia przyszłości nie istnieje. Czy możesz uwierzyć ze to co dziś wątpisz jutro na nas czeka. Co byś powiedział jakbym ci powiedział ze to co mówisz ze jest nie możliwe jest oddalone od Ciebie około 800 km czy dalej nie dowierzasz ze będziesz jeździł do woli nie tankując nie ładując swój samochód a jeszcze będziesz mógł sprzedawać samochodu energię do sieci alb się grzał do woli. To nie baterie dźwigną światowy przemysł samochodowy a może i światową gospodarkę kolan, lecz urządzenie Program o nazwie Leonardo da Vinci który odsuwa baterię wtyczkę od samochodu elektrycznego, To pożegnanie benzyną to przyszłość dla klimatu to zmiana naszej filozofii myślenia to właśnie ta nowa energia zmieni nas. Na koniec trudno uwierzyć ale jak usłyszysz o Projekcie wiec ze wszystko się zaczęło,
  • 2010-08-03 17:17 | grupa jurgena

    Re:Wizjoner nowej generacji

    to przyszłość projekt grupa Jurgena

    www.leonardo.comule.com