Zasady publikowania
komentarzy znajdziecie
Państwo pod tym adresem.

Polityka.pl – strefa wolna od hejtu!

 

Szanowni Czytelnicy, Drodzy Użytkownicy naszego Serwisu Internetowego!

Od wielu lat udostępniamy Państwu nasze Forum internetowe oraz przestrzeń blogową dla Waszych komentarzy – także tych krytycznych. Jesteśmy wdzięczni za wszystkie, które są merytoryczne. Zależy nam bardzo, aby Państwa wpisy nie utonęły w rosnącej fali internetowego hejtu i niechlujstwa.
 

Warto, aby serwis POLITYKA.PL pozostał miejscem wartościowej wymiany poglądów, gdzie toczą się dyskusje, nawet zażarte, ale pozbawione mowy nienawiści. Zależy nam na tym, abyśmy wzajemnie traktowali się z szacunkiem. Chcemy, aby POLITYKA.PL była miejscem wolnym od radykalizmów i anonimowej, bezsensownej brutalności.
 

Słowem: zapraszamy serdecznie do dyskusji na naszych forach internetowych, do wyrażania opinii, polemik, do ocen, ale w formie przyjętej między kulturalnymi ludźmi. Kto chce się wyżyć – zapraszamy na inne portale. Być może to walka z wiatrakami, ale spróbujemy. Mamy dość językowych i emocjonalnych śmieci zasypujących plac wolności, jakim miał być i może być internet.

Cenka opada

(1)
Klienci, producenci i sieci handlowe bardzo liczą na udane wyprzedaże. Ale każdy liczy na coś innego.
  • 2010-01-23 18:59 | Monteskiusz

    Wyprzedaże to kit

    Wyprzedaże w Polsce, to po prostu kit, robienie w konia naiwnych klientów, którzy są skłonni wierzyć w słowa: promocja, wyprzedaż, obniżka cen itp. Takie rzeczy się zdarzają, ale towar oferowany klientowi ma zawsze wyraźne braki , a nawet i to nie jest jeszcze powodem do obniżki, bo a nuż klient się nie połapie. Kiedyś kupując bluzę w firmie Big Star, zwróciłem uwagę sprzedawczyni, że kieszeń przymierzanego przeze mnie egzemplarza, jest niedoszyta i należałoby obniżyć cenę tego egzemplarza. Sprzedawczyni uśmiechnęła się do mnie jak do wariata i spokojnie odłożyła przymierzaną bluzę na półkę dla frajera, który się nie zorientuje.