Zasady publikowania
komentarzy znajdziecie
Państwo pod tym adresem.

Polityka.pl – strefa wolna od hejtu!

 

Szanowni Czytelnicy, Drodzy Użytkownicy naszego Serwisu Internetowego!

Od wielu lat udostępniamy Państwu nasze Forum internetowe oraz przestrzeń blogową dla Waszych komentarzy – także tych krytycznych. Jesteśmy wdzięczni za wszystkie, które są merytoryczne. Zależy nam bardzo, aby Państwa wpisy nie utonęły w rosnącej fali internetowego hejtu i niechlujstwa.
 

Warto, aby serwis POLITYKA.PL pozostał miejscem wartościowej wymiany poglądów, gdzie toczą się dyskusje, nawet zażarte, ale pozbawione mowy nienawiści. Zależy nam na tym, abyśmy wzajemnie traktowali się z szacunkiem. Chcemy, aby POLITYKA.PL była miejscem wolnym od radykalizmów i anonimowej, bezsensownej brutalności.
 

Słowem: zapraszamy serdecznie do dyskusji na naszych forach internetowych, do wyrażania opinii, polemik, do ocen, ale w formie przyjętej między kulturalnymi ludźmi. Kto chce się wyżyć – zapraszamy na inne portale. Być może to walka z wiatrakami, ale spróbujemy. Mamy dość językowych i emocjonalnych śmieci zasypujących plac wolności, jakim miał być i może być internet.

Call Center

(1)
2010-05-11 15:46 | david_singer
Jakie znacie rodzaje usług call center w Polsce i na świecie?
wykorzystywanie telefonu do komunikowania się i wspierania swoich działań (także biznesowych) jest coraz popularniejsze!

mi przychodzi na myśl kilka:

- akwizycja (sprzedaż produktów, zapraszanie na spotkania, etc)

- infolinie (udzielania i zbieranie informacji, punkty porad, błękitna linia)

- nowoczesne systemy opieki jak teleopieka

- zegarynka (chyba najstarsze call center na świecie!)

- kampanie polityczne (szczególnie mocno zaznaczyło się to w poprzedniej kampanii)

a co Wy sami o tym myślicie?
zapraszam do dyskusji