Zasady publikowania
komentarzy znajdziecie
Państwo pod tym adresem.

Polityka.pl – strefa wolna od hejtu!

 

Szanowni Czytelnicy, Drodzy Użytkownicy naszego Serwisu Internetowego!

Od wielu lat udostępniamy Państwu nasze Forum internetowe oraz przestrzeń blogową dla Waszych komentarzy – także tych krytycznych. Jesteśmy wdzięczni za wszystkie, które są merytoryczne. Zależy nam bardzo, aby Państwa wpisy nie utonęły w rosnącej fali internetowego hejtu i niechlujstwa.
 

Warto, aby serwis POLITYKA.PL pozostał miejscem wartościowej wymiany poglądów, gdzie toczą się dyskusje, nawet zażarte, ale pozbawione mowy nienawiści. Zależy nam na tym, abyśmy wzajemnie traktowali się z szacunkiem. Chcemy, aby POLITYKA.PL była miejscem wolnym od radykalizmów i anonimowej, bezsensownej brutalności.
 

Słowem: zapraszamy serdecznie do dyskusji na naszych forach internetowych, do wyrażania opinii, polemik, do ocen, ale w formie przyjętej między kulturalnymi ludźmi. Kto chce się wyżyć – zapraszamy na inne portale. Być może to walka z wiatrakami, ale spróbujemy. Mamy dość językowych i emocjonalnych śmieci zasypujących plac wolności, jakim miał być i może być internet.

Dymisja prezesa LOT

(3)
Czy nasze narodowe linie lotnicze kiedykolwiek zaznają spokoju? Chyba dopiero, gdy zbankrutują.
  • 2010-09-30 08:18 | tkw

    Jeśli

    Jeśli w tym artykule jest napisana prawda, to mamy typowy obraz spółki państwowej.

    Pozdrawiam wszystkich obrońców aktywności państwa w gospodarcze.
  • 2010-09-30 12:03 | episod

    Podcięte skrzydła...

    Nadpiłowane skrzydło...Jak to złowieszczo brzmi!
    Mimo to: LOT-em bliżej!
  • 2010-09-30 13:01 | Kolega królika

    Re:Dymisja prezesa LOT

    Przydałaby się bardziej wnikliwa analiza sytuacji LOT-u. Firmą onegdaj interesowała się Lufthansa, ale dzisiaj jak ćwierkają wiewióry to jeno historia. Logo LOT-u nie jest wiele warte nawet dla tak agresywnego gracza jak Lufa. Smutne!

    LOT zatrudnia więcej osób w biurach niż w bezpośredniej obsłudze klienta. Czy to normalne? Ile związków zawodowych funkcjonuje w tej firmie? LOT ma do dyspozycji 52 samoloty (część wydzierżawionych) a zatrudnia 460 pilotów, płacąc im od 4 do 6 tys. zł/mies. na rękę. Inni przewoźnicy proponują o wiele większe stawki, wynoszące od 15 do 25 tys. zł.

    Podobnie jak inna firma transportowa - PKP, LOT to firma państwowa. Te same problemy, ta sama przyszłość. Amen!