Z zaciekawieniem przecytalem ten tekst, bo bardzo rzadko mowi sie i pisze o tradycyjnych grach. Jeżeli już pojawi się jakaś wzmianka to o grach komputerowych, nawet z mysla o najmlodszych, co mnie zawsze zastanawia - po co maluch ma sleczec przed monitorem, skoro moze razem z rowiesnikami albo rodzicami spedzic milo czas nad ulubiona zgadywanka? Uwielbiam grac z moim przedszkolakiem w edukacyjne planszowki, jest ich cala masa i przynajmniej raz w miesiacu uzupelniam jego kolekcje. Granna to nie jedyna firma, jest tez kilka innych dobrych producentow na przyklad moje ulubione Adamigo (gra Bystre Oczko - polecam).
Zachecam do spedzania w tej formie czasu z dziecmi, nie jest to czas stracony
Wyszukaj na forum
Forum
Czym się bawią polskie dzieci
(10)
Kiedyś były drewniane klocki, bączek, szmaciana lalka. A dziś? Oto poradnik dla wszystkich dorosłych, którzy stają przed wyborem: bierki czy Power Rangers?
-
-
Re:Czym się bawią polskie dzieci
Jestem fanką gier planszowych, nie znam się na grach komputerowych, jedyna w jaką grałam to mario kilkanaście lat temu :P Ale mam sporą kolekcję planszówek i uwielbiam w nie grać z rodziną, z chłopakiem z przyjaciółmi... to bardzo rozwija więzi...bardziej niż gra sam na sam z komputerem...tak sie produkuje nolajfów -
Coś w tym jest. Moja Córka strasznie się ucieszyła, jak gdzieś kupiła starą wersję gry "monopol" - z drewnianymi domkami, całość w drewnianym pudełku. Fajna. -
Gry planszowe, to rzeczywiście fajna sprawa.
Chociaż są może mniej atrakcyjne, czy kolorowe od gier kopmuterowych...
Ale za to, żeby w nie grać nie potrzeba prądu :) -
a książki?
A książki się jeszcze czyta? Czy to już tylko wspomnienia, jak spędzało się czas przy lekturze z dziadkiem albo babciom.
-
Oczywiście. U nas książka to standard. Zawsze do poduszki jakieś opowiadanko musi być. -
-
A na przykład rozdział „Plastusiowego pamiętnika”. Albo jakiś wiersz Brzechwy. Teraz akurat mamy na tapecie „Agnieszkę Osiecką dzieciom”
-
-