Zasady publikowania
komentarzy znajdziecie
Państwo pod tym adresem.

Polityka.pl – strefa wolna od hejtu!

 

Szanowni Czytelnicy, Drodzy Użytkownicy naszego Serwisu Internetowego!

Od wielu lat udostępniamy Państwu nasze Forum internetowe oraz przestrzeń blogową dla Waszych komentarzy – także tych krytycznych. Jesteśmy wdzięczni za wszystkie, które są merytoryczne. Zależy nam bardzo, aby Państwa wpisy nie utonęły w rosnącej fali internetowego hejtu i niechlujstwa.
 

Warto, aby serwis POLITYKA.PL pozostał miejscem wartościowej wymiany poglądów, gdzie toczą się dyskusje, nawet zażarte, ale pozbawione mowy nienawiści. Zależy nam na tym, abyśmy wzajemnie traktowali się z szacunkiem. Chcemy, aby POLITYKA.PL była miejscem wolnym od radykalizmów i anonimowej, bezsensownej brutalności.
 

Słowem: zapraszamy serdecznie do dyskusji na naszych forach internetowych, do wyrażania opinii, polemik, do ocen, ale w formie przyjętej między kulturalnymi ludźmi. Kto chce się wyżyć – zapraszamy na inne portale. Być może to walka z wiatrakami, ale spróbujemy. Mamy dość językowych i emocjonalnych śmieci zasypujących plac wolności, jakim miał być i może być internet.

To se pojeździmy w 2012 ...

(5)
2010-11-20 10:17 | tkw
Za onet.pl:

"Rzeczpospolita" pisze, że powstaje nowy plan budowy dróg i autostrad. Wiadomo bowiem, że wiele inwestycji, które miały zostać zrealizowane na Euro 2012, nie zostanie zakończonych w tym terminie. Minister infrastruktury Cezary Grabarczyk przyznał w "Rzeczpospolitej", że nowy plan ma być gotowy na przełomie roku.
Pod znakiem zapytania stoi zakończenie do czerwca 2012 roku między innymi 200 kilometrów autostrad. Według gazety, ograniczenia spowodowane są między innymi cięciami planowanych wydatków oraz przeszkodami związanymi z koniecznością budowy dróg na obszarze Natura 2000.

Ekspert do spraw transportu Adrian Furgalski podkreśla na łamach dziennika, że jeśli powtórzy się zima równie ostra jak poprzednia, a później będziemy walczyć z powodziami, to inwestycji nie uda się zakończyć do czerwca 2012 roku. Także prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa Wojciech Malusi przewiduje, że żadna z tras ekspresowych nie będzie w całości zakończona.

"Rzeczpospolita" wyjaśnia, że GDDKIA planuje usprawnić na czas Euro ruch w miejscach, gdzie inwestycje będą przeszkadzały kierowcom. W grę wchodzi ręczne sterowanie ruchem, dopuszczenie do ruchu tymczasowego częściowo gotowych odcinków i przygotowywanie lokalnych objazdów.


TKW: no to już jest kabaret. Miały być autostrady a zamiast nich będzie stójkowy z lizakiem. A w expose premiera było: „Dobre drogi z Poznania, Gdańska, Wrocławia, Białegostoku, Lublina do Warszawy to jest dzisiaj prawdziwy wymiar nowoczesnego patriotyzmu, kto tego nie rozumie niech się nie zabiera za rządzenie.

link:
http://biznes.onet.pl/objazdy-zamiast-autostrad-na-euro,18493,3791172,3000016,13,1,news-detal