Zasady publikowania
komentarzy znajdziecie
Państwo pod tym adresem.

Polityka.pl – strefa wolna od hejtu!

 

Szanowni Czytelnicy, Drodzy Użytkownicy naszego Serwisu Internetowego!

Od wielu lat udostępniamy Państwu nasze Forum internetowe oraz przestrzeń blogową dla Waszych komentarzy – także tych krytycznych. Jesteśmy wdzięczni za wszystkie, które są merytoryczne. Zależy nam bardzo, aby Państwa wpisy nie utonęły w rosnącej fali internetowego hejtu i niechlujstwa.
 

Warto, aby serwis POLITYKA.PL pozostał miejscem wartościowej wymiany poglądów, gdzie toczą się dyskusje, nawet zażarte, ale pozbawione mowy nienawiści. Zależy nam na tym, abyśmy wzajemnie traktowali się z szacunkiem. Chcemy, aby POLITYKA.PL była miejscem wolnym od radykalizmów i anonimowej, bezsensownej brutalności.
 

Słowem: zapraszamy serdecznie do dyskusji na naszych forach internetowych, do wyrażania opinii, polemik, do ocen, ale w formie przyjętej między kulturalnymi ludźmi. Kto chce się wyżyć – zapraszamy na inne portale. Być może to walka z wiatrakami, ale spróbujemy. Mamy dość językowych i emocjonalnych śmieci zasypujących plac wolności, jakim miał być i może być internet.

Macierewicz chce żeby UE zbadała przyczyny katastrofy w Smoleńsku

(4)
2010-12-03 23:07 | Kolega królika

Antoni Macierewicz wezwał premiera Tuska do podjęcia działań, które spowodują włączenie w badanie katastrofy smoleńskiej unijnych ekspertów. W liście do Tuska poseł powołuje się na unijne rozporządzenie, które jednak - zdaniem KE - nie ma zastosowania do tej katastrofy.

W piśmie do premiera Macierewicz, szef parlamentarnego zespołu ds. zbadania przyczyn katastrofy TU-154 M, powołuje się na unijne rozporządzenie w sprawie badania wypadków i incydentów w lotnictwie cywilnym oraz zapobiegania im z 30 października 2010 r.

Tymczasem rzeczniczka Komisji Europejskiej ds. transportu Helen Kearns powiedziała, że rozporządzenie to nie ma zastosowania do katastrofy TU-154 M, ponieważ odnosi się jedynie do lotów cywilnych, a nie wojskowych.

"Jestem w stu procentach pewna, że polski wypadek jest poza rozporządzeniem" - powiedziała Kearns. W rozumieniu KE był to lot wojskowy, bo "samolot był prowadzony przez wojskowe siły powietrzne".


Kto zbada tego pana?