Zasady publikowania
komentarzy znajdziecie
Państwo pod tym adresem.

Polityka.pl – strefa wolna od hejtu!

 

Szanowni Czytelnicy, Drodzy Użytkownicy naszego Serwisu Internetowego!

Od wielu lat udostępniamy Państwu nasze Forum internetowe oraz przestrzeń blogową dla Waszych komentarzy – także tych krytycznych. Jesteśmy wdzięczni za wszystkie, które są merytoryczne. Zależy nam bardzo, aby Państwa wpisy nie utonęły w rosnącej fali internetowego hejtu i niechlujstwa.
 

Warto, aby serwis POLITYKA.PL pozostał miejscem wartościowej wymiany poglądów, gdzie toczą się dyskusje, nawet zażarte, ale pozbawione mowy nienawiści. Zależy nam na tym, abyśmy wzajemnie traktowali się z szacunkiem. Chcemy, aby POLITYKA.PL była miejscem wolnym od radykalizmów i anonimowej, bezsensownej brutalności.
 

Słowem: zapraszamy serdecznie do dyskusji na naszych forach internetowych, do wyrażania opinii, polemik, do ocen, ale w formie przyjętej między kulturalnymi ludźmi. Kto chce się wyżyć – zapraszamy na inne portale. Być może to walka z wiatrakami, ale spróbujemy. Mamy dość językowych i emocjonalnych śmieci zasypujących plac wolności, jakim miał być i może być internet.

Dawno się tak nie uśmiałem

(3)
2010-12-17 13:18 | tkw
Właśnie usłyszałem w radio informację, że coraz więcej Polaków kieruje się w decyzjach zakupowych reklamami. Dziennikarka zapytała przedstawicielkę UOKiK co to tym sądzi a ta odpowiedziała:
„to wyraźny sygnał dla handlowców i producentów, żeby w reklamach nie oszukiwać konsumentów”.

Jeszcze brzuch mnie boli ze śmiechu. Zawsze oszukiwali nas w reklamach, oszukują i teraz dostali czytelną informację, że to się sprawdza i przynosi zyski. Więc będą oszukiwać jeszcze więcej.