Zasady publikowania
komentarzy znajdziecie
Państwo pod tym adresem.

Polityka.pl – strefa wolna od hejtu!

 

Szanowni Czytelnicy, Drodzy Użytkownicy naszego Serwisu Internetowego!

Od wielu lat udostępniamy Państwu nasze Forum internetowe oraz przestrzeń blogową dla Waszych komentarzy – także tych krytycznych. Jesteśmy wdzięczni za wszystkie, które są merytoryczne. Zależy nam bardzo, aby Państwa wpisy nie utonęły w rosnącej fali internetowego hejtu i niechlujstwa.
 

Warto, aby serwis POLITYKA.PL pozostał miejscem wartościowej wymiany poglądów, gdzie toczą się dyskusje, nawet zażarte, ale pozbawione mowy nienawiści. Zależy nam na tym, abyśmy wzajemnie traktowali się z szacunkiem. Chcemy, aby POLITYKA.PL była miejscem wolnym od radykalizmów i anonimowej, bezsensownej brutalności.
 

Słowem: zapraszamy serdecznie do dyskusji na naszych forach internetowych, do wyrażania opinii, polemik, do ocen, ale w formie przyjętej między kulturalnymi ludźmi. Kto chce się wyżyć – zapraszamy na inne portale. Być może to walka z wiatrakami, ale spróbujemy. Mamy dość językowych i emocjonalnych śmieci zasypujących plac wolności, jakim miał być i może być internet.

Rozmowa z Peterem Molyneux, twórcą gier wideo

(5)
Władza jest największą fantazją ludzkości – władza nad innymi, władza nad sytuacją, nad życiem. Zwycięstwo gracza w pojedynku z przeciwnikiem to też forma władzy - mówi Peter Molyneux.
  • 2011-01-05 13:32 | kyoshi84

    Rozmowa z Peterem Molyneux

    Aż się łezka w oku kręci gdy wspominam jak graliśmy z kolegą w Syndicate. Razem na jednym kompie bo co dwie głowy to nie jedna. Dziś, mimo wielkiego postępu w branży, niewiele gier wzbudza takie emocje jak kiedyś. Tak jak powiedział P. Molyneux wśród masówki jast kilka wybitnych tytułów. To ona tak naprawde świadczą o poziomie rynku. Coraz więcej jest też "społecznowości" w grach. Nie wiem czy to sukces Facebooka czy może World of Warcraft, ale coraz więcej gier przeznaczonych dla jednego gracza zawiera jakiś moduł społecznościowy. Choćby proste porównanie wyników w grach samochodowych z innymi graczami lub możliwośc opublikowania zdjęć z gry nie opuszczając jej.
    Trudno przewidzieć co będzie dalej, ale myślę, że moment gdy świat rzeczywisty wymiesza się z wirtualnym (reklamy, prawdziwe postaci, polityka, propaganda) jest tylko kwestią czasu.
  • 2011-01-06 17:33 | Nexus

    Re:Rozmowa z Peterem Molyneux, twórcą gier wideo

    Fable 1 i Fable 2 ograłem na Xboxie 360 i były to wspaniałe chwile a same gry wciągały jak bagno. Wcześniej na PC pamiętam Black&White Petera.

    Uznaję go za jednego z najwybitniejszych twórców wirtualnych światów, obok Shigeru Miyamoto czy choćby Cliffa Bleszinskiego (twórcy Gears of War).

    Brawa za ten wywiad - to znak że gry wideo "wkraczają na salony". Stają się integralną częścią popkultury i kończą z łatką "zabawek dla dzieci".
  • 2011-01-06 19:27 | Nexus

    Re:Rozmowa z Peterem Molyneux, twórcą gier wideo

    Jestem fanem gier wideo. Peter jest jednym z najwybitniejszych ich twórców obok takiego choćby Shigeru Miyamoto czy Cliffa Bleszinskiego. Jego Fable a zwłaszcza Fable 2 to świetne połączenie zabawy i dla kogoś kto gra nałogowo i dla kogoś kto na zabawę poświęci 2h. tygodniowo. Każdy znajdzie tam coś dla siebie.
    Swoją drogą - brawa za ten wywiad. To znak, że gry wideo przestają również w Polsce (bo na Zachodzie już dawno przestały) być czymś tylko dla dzieci.
  • 2011-01-07 15:53 | RasTafari

    Re:Rozmowa z Peterem Molyneux, twórcą gier wideo

    to może na łamach Polityki ukaże się jakiś felieton o nowoczesnych grach planszowych, tak aby odkleić od nich łatkę "chińczyka".
  • 2011-01-09 12:11 | zxcyd

    Re:Rozmowa z Peterem Molyneux, twórcą gier wideo

    Otóż to - gry planszowe. Choćby tacy "Osadnicy z Catanu" - przypominają się godziny spędzone w dzieciństwie przy "Cywilizacji" Sida Meiera ;)