Nowe modne pojęcia

(10)
W najbliższym czasie czeka nas wiele interesujących zjawisk społecznych. Wraz z nimi do języka potocznego wejdą słowa, które staną się wygodnymi skrótami myślowymi. Oto słowniczek przydatnych terminów; część z nich to autorskie propozycje POLITYKI.
  • 2012-01-11 09:49 | Bodzio

straszny kretyznim

Pojecia nie mam skad Polityka czerpie co jakis czas swoich autorow, ale' artykulo/felietony' takie jak te maja tyle wspolnego z zyciem codziennym co polscy narodowcy z prawdziwym patrioztyzmem. Czyli tak naprawde nic - byleby zabrac glos i nic sensownego nie powiedziec.
  • 2012-01-11 12:59 | mickor

Re:Nowe modne pojęcia

Chyba masz rację - co prawda ostatnio mało wychodzę i z ludźmi się rzadko widuję, ale nawet na Facebooku nie widziałem nigdy żadnego z tych określeń... któż wie z jakich części swojej anatomii reporterzy raczyli te hasełka wyciągnąć!
  • 2012-01-13 12:50 | Guccio

Jako, iż pracuję w branży to pojęcie 'grantoza', niestety jest mi znane.
  • 2012-01-11 12:00 | Olcysko

O. Jan Góra w Poznaniu, nie we Wrocławiu.
  • 2012-01-11 14:15 | bognus

Nie znam znam tych pojec ale churching (ten anglicyzm opisuje typowo polski fenomen) i wioszczanie b. mi sie podobaja.
  • 2012-01-11 14:16 | bognus

Nie znam znam tych pojec ale churching (ten anglicyzm opisuje typowo polski fenomen) i wioszczanie b. mi sie podobaja.
  • 2012-01-11 16:22 | mickor

Fanomen to znany... przy okazji, czy różnica między wiarą a churchingiem może być porównana do różnicy między dziennikarstwem a tym artykułem ?
  • 2012-01-11 14:54 | heretick

Takie słowniczki jak wiadomo lub też nie to miecz obosieczny, miecz ma czemuś służyć, jak wiadomo lub nie. Ziemia Dla Ziemian! http://www.facebook.com/pages/Ziemia-dla-Ziemian/273608966013985
  • 2012-01-11 17:11 | only Palikot

szczególnie definicja "Grantozy" powinna zwrócić uwagę zabetonowanych własnymi biznesami łbów -polskich politykierów.
  • 2012-01-18 10:13 | grandeur