Zasady publikowania
komentarzy znajdziecie
Państwo pod tym adresem.

Polityka.pl – strefa wolna od hejtu!

 

Szanowni Czytelnicy, Drodzy Użytkownicy naszego Serwisu Internetowego!

Od wielu lat udostępniamy Państwu nasze Forum internetowe oraz przestrzeń blogową dla Waszych komentarzy – także tych krytycznych. Jesteśmy wdzięczni za wszystkie, które są merytoryczne. Zależy nam bardzo, aby Państwa wpisy nie utonęły w rosnącej fali internetowego hejtu i niechlujstwa.
 

Warto, aby serwis POLITYKA.PL pozostał miejscem wartościowej wymiany poglądów, gdzie toczą się dyskusje, nawet zażarte, ale pozbawione mowy nienawiści. Zależy nam na tym, abyśmy wzajemnie traktowali się z szacunkiem. Chcemy, aby POLITYKA.PL była miejscem wolnym od radykalizmów i anonimowej, bezsensownej brutalności.
 

Słowem: zapraszamy serdecznie do dyskusji na naszych forach internetowych, do wyrażania opinii, polemik, do ocen, ale w formie przyjętej między kulturalnymi ludźmi. Kto chce się wyżyć – zapraszamy na inne portale. Być może to walka z wiatrakami, ale spróbujemy. Mamy dość językowych i emocjonalnych śmieci zasypujących plac wolności, jakim miał być i może być internet.

Jak żołnierze Gromu-u stali się bohaterami gry komputerowej

(4)
Już za miesiąc każdy na świecie będzie mógł walczyć jak żołnierz GROM – przynajmniej w sieci. Ale jak sprawić, żeby rozgrywka była możliwie realistyczna, a tajemnice specjalnej jednostki zachowane?
  • 2012-09-26 16:16 | jarek7722

    Ścieżka dźwiękowa

    Kilka lat przy okazji premiery gry "Call of Duty" autorzy udostępnili materiał fotograficzny z sesji nagrywania efektów dźwiękowych na potrzeby gry. Poza typowymi celami w postaci kamiennych, ceglanych czy drewnianych ścian w które uderzały pociski strzelano w tusze wieprzowe i arbuzy - podobno bardzo dobrze naśladują dźwięk pocisków uderzających w cialo.
  • 2012-09-27 20:40 | widok

    Re:Jak żołnierze Gromu-u stali się bohaterami gry komputerowej

    hmm czy red gra w gry tego typu? lub czy modelowal kiedys postac do gamedevu?

    generalnie opowiadanie o takich sesjach nagraniowych czy zdjeciowych to czesc hype'u tworzonego przez wydawce... w grze widac od razu ze wcale nie jest tak detalicznie...

    mnostwo dzwiekow sie kupuje gotowych i wiekszosc modelerow jedzie postac hi/low poly z kilku zdjec z netu i nierzadko sa to kompilacje...

    ale dobrze ze powstal taki art i temat jest poruszany
  • 2012-10-06 19:03 | las

    Re:Jak żołnierze Gromu-u stali się bohaterami gry komputerowej

    I czym tu się ekscytować i używać eufemizmów. Takie gry są o zabijaniu, stępiają wrażliwość młodych ludzi i dają złe wzorce.Służby specjalne na całym świecie są szkolone do zabijania na rozkaz tych,którzy płacą im żołd.
  • 2012-10-10 12:01 | rm

    Re:Jak żołnierze Gromu-u stali się bohaterami gry komputerowej

    Jedyną grą FPP jaką znam gdzie bohaterem jest Polak jest Call of Duty III, wydane niestety tylko na konsolach, gdzie gra się nim w jednej z kampanii (nomen omen nasza postać ma na nazwisko "Bohater"). W Warfighterze żołnierzem GROMU można grać tylko w multi, zresztą do wyboru jest jeszcze z 10 innych nacji. W kampanii single gramy standardowo na przemian Amerykaninem i Anglikiem.