Zasady publikowania
komentarzy znajdziecie
Państwo pod tym adresem.

Polityka.pl – strefa wolna od hejtu!

 

Szanowni Czytelnicy, Drodzy Użytkownicy naszego Serwisu Internetowego!

Od wielu lat udostępniamy Państwu nasze Forum internetowe oraz przestrzeń blogową dla Waszych komentarzy – także tych krytycznych. Jesteśmy wdzięczni za wszystkie, które są merytoryczne. Zależy nam bardzo, aby Państwa wpisy nie utonęły w rosnącej fali internetowego hejtu i niechlujstwa.
 

Warto, aby serwis POLITYKA.PL pozostał miejscem wartościowej wymiany poglądów, gdzie toczą się dyskusje, nawet zażarte, ale pozbawione mowy nienawiści. Zależy nam na tym, abyśmy wzajemnie traktowali się z szacunkiem. Chcemy, aby POLITYKA.PL była miejscem wolnym od radykalizmów i anonimowej, bezsensownej brutalności.
 

Słowem: zapraszamy serdecznie do dyskusji na naszych forach internetowych, do wyrażania opinii, polemik, do ocen, ale w formie przyjętej między kulturalnymi ludźmi. Kto chce się wyżyć – zapraszamy na inne portale. Być może to walka z wiatrakami, ale spróbujemy. Mamy dość językowych i emocjonalnych śmieci zasypujących plac wolności, jakim miał być i może być internet.

Marketing gier wideo

(2)
2013-06-03 14:46 | agnieszka32011
Gry komputerowe to obecnie w znacznym stopniu rozpowszechniona rozrywka. Gry tego rodzaju są popularne wśród dzieci i młodzieży ale także wielu dorosłych nie stroni od ich używania. Jest to zatem rozpowszechniony sposób na spędzanie czasu wolnego, który oczywiści tworzy rynek dla twórców i sprzedawców gier. Rynek ten jest w znacznym stopniu zróżnicowany obecnie. Są gry typowo na PC jak i wyłącznie na specjalne konsole do gry oraz coraz popularniejsze gry on-line. Właśnie zagadnieniami rynku i marketingu gier zajmuje się publikacja w formie e-booka pod tytułem „Marketing gier”. Jest to publikacja cokolwiek bardzo niszowa, bo kogo może interesować marketing gier komputerowych poza dosyć wąskim gronem fachowców od marketingu zajmujących się właśnie sektorem gier. Okazuje się że może to interesować także laików w tej dziedzinie. Autor zwraca uwagę iż poruszonym przez niego tematem mogą się szczególnie zainteresować twórcy gier i programiści, dla których tworzenie gier to chleb powszedni a wiedza z zakresu marketingu ich produktów może im się bardzo przydać do tworzenia gier o charakterze rynkowych przebojów. Bowiem już na etapie tworzenia „produktu” ważne jest aby powstawał on zgodnie z oczekiwaniami potencjalnych nabywców, graczy. Książka oprócz zawartej wiedzy o zewnętrznych i wewnętrznych uwarunkowaniach producentów i wydawców gier zajmuje się także historią rynku gier w Polsce. Prezentuje zmieniające się warunki rynkowe w perspektywie zmieniającej się technologii i oczekiwań klientów. Dla wielu osób może to być bardzo ciekawa lektura a nawet podręcznik.