Zasady publikowania
komentarzy znajdziecie
Państwo pod tym adresem.

Polityka.pl – strefa wolna od hejtu!

 

Szanowni Czytelnicy, Drodzy Użytkownicy naszego Serwisu Internetowego!

Od wielu lat udostępniamy Państwu nasze Forum internetowe oraz przestrzeń blogową dla Waszych komentarzy – także tych krytycznych. Jesteśmy wdzięczni za wszystkie, które są merytoryczne. Zależy nam bardzo, aby Państwa wpisy nie utonęły w rosnącej fali internetowego hejtu i niechlujstwa.
 

Warto, aby serwis POLITYKA.PL pozostał miejscem wartościowej wymiany poglądów, gdzie toczą się dyskusje, nawet zażarte, ale pozbawione mowy nienawiści. Zależy nam na tym, abyśmy wzajemnie traktowali się z szacunkiem. Chcemy, aby POLITYKA.PL była miejscem wolnym od radykalizmów i anonimowej, bezsensownej brutalności.
 

Słowem: zapraszamy serdecznie do dyskusji na naszych forach internetowych, do wyrażania opinii, polemik, do ocen, ale w formie przyjętej między kulturalnymi ludźmi. Kto chce się wyżyć – zapraszamy na inne portale. Być może to walka z wiatrakami, ale spróbujemy. Mamy dość językowych i emocjonalnych śmieci zasypujących plac wolności, jakim miał być i może być internet.

LOT coraz bardziej nielotny

(3)
Lot zapewne zapłaci wysoką cenę za pomoc publiczną, dzięki której może jeszcze funkcjonować. Z małej europejskiej linii stanie się jeszcze mniejszym przewoźnikiem, do którego nowe Dreamlinery już w ogóle nie będą pasować.
  • 2013-06-11 14:27 | Vera

    Chciwość i zawiść cwaniaka w interesach

    Tak to jest, kiedy się sprzedaje tak, żeby nie oddać.
    Ten sam cyrk kolejny raz ze stocznią Gdańską. Sprzedana, ale tak na niby bo pieniądze wziąć łatwo, ale oddać swoje trudno. Zaczęło się od PZU i toczy dalej.
    Albo się prowadzi działalność ekonomiczną albo zarządza "dobrem narodowym", którego nie wolno się pozbywać za żadną cenę. Najgorsze to niby sprzedać, ale tak trochę. Tymczasem wszystko jedno, jako zleceniodawca czy jako udziałowiec większościowy czy mniejszościowy państwo polskie ma tylko jedno na myśli: Wykiwać i naciągnąć kontrahenta. Zaufanie i współpraca są dla głupców. Unia bogata, da na wszystko.
    Przypomnę, że i LOT był sprzedany Szwajcarom, ale tak trochę. Pozostaje tylko przysłowie, że Polak i przed i po szkodzie jednakowo mądry.
  • 2013-06-11 14:47 | TAURUS

    Sentymenty na bok

    Sentymenty na bok. W kraju gdzie zgnojono górnictwo, hutnictwo jak i przemysł ciężki nie ma nawet co się zastanawiać na LOT-em nie-LOT-em. Ilu ludzi wyląduje tam za bramą? 200, 300 a może 1000. To nie robi nawet wrażenia. Miało wszystko być prywatne i opłacalne to niech tak się stanie. Prawicowe związki zawodowe które walczyły ze swoimi zakładami dążąc do samozniszczenia wykonały zadanie w 150%. Który zakład zatrudniający nawet 2 - 3 tys. ludzi dostał pomoc na to żeby się utrzymać ( znam takie które przy pomocy 10 mln. problemu by nie miały ). Gnoić dalej wszystko co w nazwie : ma spółdzielnia, państwowe. Oczywiście zartuję, a może nie.
  • 2013-06-11 17:00 | axiom1

    Re:LOT coraz bardziej nielotny

    Dziwie sie ze nowy prezes, zainstalowany przez archeologa srodziemnomorskiego (poprzedniego tzw ministra skarbu) nie przedstawil planu naprwy LoT-u ale domaga sie nastepnych 400 mln zl.

    Przeciez celem niedawnego konkursu na presesa LOT-u mialo wlwasnie byc znalezienie kompetentnego czlowieka. Nepotyzm i bzprawie PO bylo jednak silniejsze. Przypominam ze archeolog srodziemnomorski bezprawnie przerwal konkurs na prezesa LOT-u gdy jego favoryt odpadl w pierwszej rundzie po czym zainstalowal swego favoryta. Co za orgia nepotyzmu i bezprawia !!!
    Archeolog srodziemnomorski powinen za to stanac przed sadem. To jest w demokratycznym kraju.

    Obecny minister skarbu powinien postawic warunk. Albo prezes LOT-u ma plan naprawy LOT-u abo rezygnuje natychmiast.

    Konkurs na prezesa LOT-u trzeba powtorzyc. LOT nalezy przede wszystkim naprawic. O prywatyzacji nawet nie powinno byc mowy. Bo to nic nie zalatwia.