Zasady publikowania
komentarzy znajdziecie
Państwo pod tym adresem.

Polityka.pl – strefa wolna od hejtu!

 

Szanowni Czytelnicy, Drodzy Użytkownicy naszego Serwisu Internetowego!

Od wielu lat udostępniamy Państwu nasze Forum internetowe oraz przestrzeń blogową dla Waszych komentarzy – także tych krytycznych. Jesteśmy wdzięczni za wszystkie, które są merytoryczne. Zależy nam bardzo, aby Państwa wpisy nie utonęły w rosnącej fali internetowego hejtu i niechlujstwa.
 

Warto, aby serwis POLITYKA.PL pozostał miejscem wartościowej wymiany poglądów, gdzie toczą się dyskusje, nawet zażarte, ale pozbawione mowy nienawiści. Zależy nam na tym, abyśmy wzajemnie traktowali się z szacunkiem. Chcemy, aby POLITYKA.PL była miejscem wolnym od radykalizmów i anonimowej, bezsensownej brutalności.
 

Słowem: zapraszamy serdecznie do dyskusji na naszych forach internetowych, do wyrażania opinii, polemik, do ocen, ale w formie przyjętej między kulturalnymi ludźmi. Kto chce się wyżyć – zapraszamy na inne portale. Być może to walka z wiatrakami, ale spróbujemy. Mamy dość językowych i emocjonalnych śmieci zasypujących plac wolności, jakim miał być i może być internet.

LOT uratowany, ale sam daleko nie poleci

(8)
Komisja Europejska na razie nie doprowadzi do bankructwa naszego narodowego przewoźnika. Jednak jego przyszłość wciąż jest niepewna.
  • 2014-07-10 12:19 | adamo33

    LOT uratowany

    Sorry, ale czegoś nie rozumiem. Ponoć 25 lat temu nasz kraj zdecydował się na gospodarkę rynkową, której stałym elementem jest bankructwo firm prowadzących działalność gospodarczą. Jeśli więc LOT nie daje sobie rady, to... Węgry jakoś istnieją bez tzw. narodowego przewoźnika.
    Tak się składa, że od czasu do czasu latam. Różnymi liniami. I dla mnie LOT to totalne dziadostwo. I nie chodzi tylko o brak posiłku i prasy w klasie ekonomicznej, ale np. o punktualność. Inne linie (np. wspomniany CSA) potrafią latać zgodnie z rozkładem. W naszych liniach jest z tym bardzo różnie. Takie mam doświadczenia.
    Przyznam, że mam dość finansowania z moich pieniędzy firm, które są źle zarządzane. Argument, że nasz kraj powinien mieć narodowego przewoźnika w ogóle do mnie nie trafia. Nie interesuje mnie co będzie dalej z LOT-em. Nie będę płakał jak padnie. Będzie mi tylko szkoda jego pracowników. Z wyłączeniem kierownictwa tej firmy.
  • 2014-07-10 14:10 | T1000

    Re:LOT uratowany, ale sam daleko nie poleci

    Mam nadzieję, że LOT jednak polegnie i tym samym skończy się sztuczne podtrzymywanie przy życiu tego "dobra narodowego". Porównywanie w komentowanym tekście LOT do Lufthansy pod względem dążenia do minimalizacji kosztów jest dla mnie niezrozumiałe. LOT na krótkich trasach serwuje pasażerom w klasie ekonomicznej mini batonik natomiast Lufthansa serwuje, co prawda skromny, ale obfitszy posiłek.
  • 2014-07-10 16:02 | antónio

    Re:LOT uratowany, ale sam daleko nie poleci

    To przecież spółka jedna z wielu zlużąca wyłącznie do dojenia.
    UE widząc ,że opcja antyeuropejska rośnie w siłę pomaga jak może swoim złodziejom
  • 2014-07-10 16:10 | Marek

    Re:LOT uratowany, ale sam daleko nie poleci

    Typowe polactwo przez Was przebija...
    to nasze rządy lekką ręką waliły kasę do worków bez dna na Śląsku, a teraz bijecie pianę o LOT
    ja jestem zadowolony, że LOT się zmienia i to chyba na plus

    przypomnę, że mamy niewiele symboli, które pozwolą Europejczykom nas pamiętać - LOT może być jednym z tych symboli
    symbole te są ważne - promocja naszego kraju poza granicami to miliony złotych
  • 2014-07-11 11:29 | zorro

    Re:LOT uratowany, ale sam daleko nie poleci

    Moze zeby lepiej o nas nie pamietali zamiast kojarzyc nas ze starymi samolotami i marna obsluga?
    Nikt nie lata lotem chyba ze pod przymusem lub na promocji. Sorry ale tylko matoly nie sa w stanie uzyc wyszukiwarki i porownac cen na danej trasie a LOT do najtanszych nigdy nie nalezal. Pozatym ma dosc stare samoloty - jak ostatnio nim lecialem to byl to jakis 737-300 ktory wyciagneli chyba z muzeum.
    OK maja troche ladnych Embaerow ale to moze nie wystarczyc zeby obsluzyc efektywnie krotki zasieg - zwlaszcza ze do Pragi zamiast Embaera kiedys lataly turbosmiglowce ktore chyba sa tansze w ekspoatacji a fakt ze leca 10 czy 20 minut dluzej nie robi wiekszej roznicy.

    A co do sprzedazy CSA "za bezcen" wolalbym gdyby ktos sprzedal LOT za 3 mln USD zamiast doplacac do tego 130 mln USD rocznie.
  • 2014-07-11 13:35 | marcoos

    Re:LOT uratowany, ale sam daleko nie poleci

    Na 46 samolotów LOT-u i Eurolotu starych 737-400 jest całe dwie sztuki. Flota jest więc bardzo młoda: reszta to nowe dreamlinery, bombardiery i kilkuletnie embraery.
  • 2014-07-15 22:09 | Eau de Cologne

    Re:LOT uratowany, ale sam daleko nie poleci

    Utrzymywanie LOT-u pozwala na dostep do pozycji i korytka dla pewnej grupy ludzi !

    P.S. Czy ktos potrafi podac ile razy w tym roku odwolywano LOT do/z Nowego Jorku?
    O tym zas, ze LOT przestal latac do Newarku (NJ) to pewnie juz inni wspominali.
  • 2014-07-15 22:13 | Eau de Cologne

    Re:LOT uratowany, ale sam daleko nie poleci

    "Zarząd LOT-u zamknął część najbardziej deficytowych połączeń i skupia się na zyskownych kierunkach."

    Czy loty do Newarku (New Jersey, USA) zaliczaly sie do deficytowych???