Zasady publikowania
komentarzy znajdziecie
Państwo pod tym adresem.

Polityka.pl – strefa wolna od hejtu!

 

Szanowni Czytelnicy, Drodzy Użytkownicy naszego Serwisu Internetowego!

Od wielu lat udostępniamy Państwu nasze Forum internetowe oraz przestrzeń blogową dla Waszych komentarzy – także tych krytycznych. Jesteśmy wdzięczni za wszystkie, które są merytoryczne. Zależy nam bardzo, aby Państwa wpisy nie utonęły w rosnącej fali internetowego hejtu i niechlujstwa.
 

Warto, aby serwis POLITYKA.PL pozostał miejscem wartościowej wymiany poglądów, gdzie toczą się dyskusje, nawet zażarte, ale pozbawione mowy nienawiści. Zależy nam na tym, abyśmy wzajemnie traktowali się z szacunkiem. Chcemy, aby POLITYKA.PL była miejscem wolnym od radykalizmów i anonimowej, bezsensownej brutalności.
 

Słowem: zapraszamy serdecznie do dyskusji na naszych forach internetowych, do wyrażania opinii, polemik, do ocen, ale w formie przyjętej między kulturalnymi ludźmi. Kto chce się wyżyć – zapraszamy na inne portale. Być może to walka z wiatrakami, ale spróbujemy. Mamy dość językowych i emocjonalnych śmieci zasypujących plac wolności, jakim miał być i może być internet.

Luksusowe ciągniki

(2)
Znani projektanci samochodów przerzucają się na traktory. Współczesny ciągnik potrafi być prawdziwym cudem techniki. Niektóre można zobaczyć na blokadach dróg.
  • 2015-03-01 11:19 | mismacol

    Lamborghini

    Pani redaktor nie wie chyba, że Lamborghini zaczął swój biznes od produkcji maszyn rolniczych i dopiero jak pozazdroscił Ferrariemu to zaczął robić samochody.
  • 2015-04-02 09:13 | k1

    Re:Luksusowe ciągniki

    u nas problemem jest chyba to, że dzięki dofinansowaniu rolnicy zaczęli kupować zbyt duże i nowoczesne ciągniki w stosunku do wielkości gospodarstw. Od czasów ursusa C60 w Polsce było bardzo dużo ciągników przeliczeniu na hektary, ale właśnie takie mniejsze ciągniki doskonale się sprawdzały w mniejszych gospodarstwach