Zasady publikowania
komentarzy znajdziecie
Państwo pod tym adresem.

Polityka.pl – strefa wolna od hejtu!

 

Szanowni Czytelnicy, Drodzy Użytkownicy naszego Serwisu Internetowego!

Od wielu lat udostępniamy Państwu nasze Forum internetowe oraz przestrzeń blogową dla Waszych komentarzy – także tych krytycznych. Jesteśmy wdzięczni za wszystkie, które są merytoryczne. Zależy nam bardzo, aby Państwa wpisy nie utonęły w rosnącej fali internetowego hejtu i niechlujstwa.
 

Warto, aby serwis POLITYKA.PL pozostał miejscem wartościowej wymiany poglądów, gdzie toczą się dyskusje, nawet zażarte, ale pozbawione mowy nienawiści. Zależy nam na tym, abyśmy wzajemnie traktowali się z szacunkiem. Chcemy, aby POLITYKA.PL była miejscem wolnym od radykalizmów i anonimowej, bezsensownej brutalności.
 

Słowem: zapraszamy serdecznie do dyskusji na naszych forach internetowych, do wyrażania opinii, polemik, do ocen, ale w formie przyjętej między kulturalnymi ludźmi. Kto chce się wyżyć – zapraszamy na inne portale. Być może to walka z wiatrakami, ale spróbujemy. Mamy dość językowych i emocjonalnych śmieci zasypujących plac wolności, jakim miał być i może być internet.

Propaganda - 5 podstawowych zasad

(5)
2015-06-11 13:41 | mborkp
Znajac zasady propagandy, latwo jest rozroznic pomiedzy szczerym rozmowca a tzw. "hejterem".
Chociaz, ja na nich wole mowic "drony" bo wisza jak drony nad kazdym forum, szczegolnie przed wyborami itd.
Maja w kazdym temacie duzo do powiedzenia i przewaznie obracaja wszystko do osiagniecia swojego celu.
Tak wiec, czytajac post, warto sobie zadac trod I poszukac czy rozmowcy mowia szczerze czy probuja nam zrobic z glowy muszle klozetowa.
Jak zwykle pozdrawiam i zycze milej zabawy w chwytaniu dronow!

Teoretycy propagandy sformułowali jej pięć podstawowych zasad:

1.
Zasada upraszczania: redukować wszelkie dane do prostej opozycji pomiędzy dobrem i złem, przyjacielem i wrogiem, białym a czarnym;

2.
Zasada zniekształcania: dyskredytować opozycję metodą grubego obsmarowywania, przesady i parodii;

3.
Zasada transfuzji: podszywać się pod wartości przyjęte przez ogół odbiorców lub przez najbardziej wpływową i opiniotwórczą jego część, tak aby je wykorzystać do swych własnych celów;

4.
Zasada jednomyślności: przedstawiać własny punkt widzenia tak, jakby to było stanowisko jednomyślnie podzielane przez wszystkich zdrowo myślących ludzi, a jednostki, które wyrażają wątpliwości nakłaniać do zmiany zdania przez odwoływanie się do wystąpień i postaw publicznie znanych osobistości, wywieranie presji społecznej i tzw. „zakażenie psychologiczne”;

5.
Zasada orkiestracji: bez końca powtarzać te same przekazy w różnych wariantach i kombinacjach.

http://3obieg.pl/piec-zasad-propagandy