Zasady publikowania
komentarzy znajdziecie
Państwo pod tym adresem.

Polityka.pl – strefa wolna od hejtu!

 

Szanowni Czytelnicy, Drodzy Użytkownicy naszego Serwisu Internetowego!

Od wielu lat udostępniamy Państwu nasze Forum internetowe oraz przestrzeń blogową dla Waszych komentarzy – także tych krytycznych. Jesteśmy wdzięczni za wszystkie, które są merytoryczne. Zależy nam bardzo, aby Państwa wpisy nie utonęły w rosnącej fali internetowego hejtu i niechlujstwa.
 

Warto, aby serwis POLITYKA.PL pozostał miejscem wartościowej wymiany poglądów, gdzie toczą się dyskusje, nawet zażarte, ale pozbawione mowy nienawiści. Zależy nam na tym, abyśmy wzajemnie traktowali się z szacunkiem. Chcemy, aby POLITYKA.PL była miejscem wolnym od radykalizmów i anonimowej, bezsensownej brutalności.
 

Słowem: zapraszamy serdecznie do dyskusji na naszych forach internetowych, do wyrażania opinii, polemik, do ocen, ale w formie przyjętej między kulturalnymi ludźmi. Kto chce się wyżyć – zapraszamy na inne portale. Być może to walka z wiatrakami, ale spróbujemy. Mamy dość językowych i emocjonalnych śmieci zasypujących plac wolności, jakim miał być i może być internet.

Oto najprostsze ćwiczenie na zwolnienie oddechu

(1)
Wdech, wydech, wdech – powtarzamy sobie głośno, żeby ochłonąć i zwolnić. Jedna prosta ilustracja jeszcze to zadanie ułatwia.
  • 2016-01-17 05:19 | citizen

    To także najlepsza metoda na bezsenność

    Prowadzę intensywne życie włączając w to sztresującą pracę i nie rezygnuję z różnych uciech życia. Powoduje to, że mam czasem kłopoty z zaśnięciem. Kiedyś próbowałem różnych metod aż wreszcie znalazłem tą właściwą. Przyczyniło się do tego przeczytanie kilku artykułów, między innymi o praktykach astronautów oraz znajomość fizjologii.
    Trzeba przez kilka minut spowolnić oddychanie co wymaga wysiłku, aby wzrósł we krwi poziom dwutlenku węgla. Drugą częścią jest usiłowanie powstrzymania rozbieganych myśli, niektórzy proponują usiłowanie jakby skupienia ich na śrokku czoła i kolejnym wspomagającym czynnikiem jest wypicie wieczorem lub w środku nocy w walce z bezsennością kubka ciepłego mleka. Wszystko to ma szersze uzasadnienie na które tu nie ma miejsca, ale wierzcie mi, że w 90% to działa.