Ćwiczenia: Zapanuj nad stresem
Stres jest zły, kiedy panuje nad tobą. Stres jest dobry, kiedy ty panujesz nad nim. Oto kilka szybkich sposobów, aby opanować stres.
Gdy masz 10 sekund: Oddech jako zawór bezpieczeństwa.
Mirosław Gryń/Polityka

Gdy masz 10 sekund: Oddech jako zawór bezpieczeństwa.

GDY MASZ 10 SEKUND: Oddech jako zawór bezpieczeństwa

To ćwiczenie pozwoli o każdej porze dnia wyzwolić się z błędnego koła stresu. Gdy czujesz, że coś zaczyna ci dokuczać, znajdź chwilę na gwałtowne wypuszczenie powietrza z płuc.
• Wydech musi być mocny, może być głośny, ale musisz usunąć powietrze z samego dna płuc.
• Następnie, powtarzając w myśli słowo „spokojnie”, bez pośpiechu nabierz głęboko powietrza. I znów wypuść je długim, powolnym wydechem – aż do końca, ze słyszalnym „uffff”. Opuść ramiona. Powtórz to kilka razy.

GDY MASZ 30 SEKUND: Ćwiczenie z dłońmi

Zatrzyj mocno ręce, aby wyzwolić ciepło i energię. Palce połóż na głowie, a dłonie u nasady kciuka przyłóż do zamkniętych oczu. Podeprzyj się łokciami.
• Opuść ramiona i siedź tak, bez ruchu – poczujesz, jak energia z twych dłoni przenika do oczu i mózgu.

Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów z POLITYKI oraz wydań specjalnych otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj