Ćwiczenia: Zapanuj nad stresem
Stres jest zły, kiedy panuje nad tobą. Stres jest dobry, kiedy ty panujesz nad nim. Oto kilka szybkich sposobów, aby opanować stres.
Gdy masz 10 sekund: Oddech jako zawór bezpieczeństwa.
Mirosław Gryń/Polityka

Gdy masz 10 sekund: Oddech jako zawór bezpieczeństwa.

GDY MASZ 10 SEKUND: Oddech jako zawór bezpieczeństwa

To ćwiczenie pozwoli o każdej porze dnia wyzwolić się z błędnego koła stresu. Gdy czujesz, że coś zaczyna ci dokuczać, znajdź chwilę na gwałtowne wypuszczenie powietrza z płuc.
• Wydech musi być mocny, może być głośny, ale musisz usunąć powietrze z samego dna płuc.
• Następnie, powtarzając w myśli słowo „spokojnie”, bez pośpiechu nabierz głęboko powietrza. I znów wypuść je długim, powolnym wydechem – aż do końca, ze słyszalnym „uffff”.

Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów z POLITYKI oraz wydań specjalnych otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj