Marketing polityczny może zdziałać cuda

Kupno i sprzedaż nadziei
Marketing polityczny, czyli jak spreparować polityka, by wygrał w wyborach.
Barack Obama przygotowuje się do wiecu politycznego.
Hank Deryk/Reuters/Forum

Barack Obama przygotowuje się do wiecu politycznego.

Mydło usunie piegi i zapobiegnie łysieniu” – zapewniano w amerykańskim ogłoszeniu z 1830 r. Pod koniec XIX w. nieekscytujący na pierwszy rzut oka produkt stał się obiektem intensywnych zabiegów marketingowych. Na tworzenie chwytliwych sloganów i atrakcyjnych opakowań zaczęto przeznaczać ogromne sumy. Co wspólnego z mydłem ma polityk? – zastanawia się na łamach „Journal of Public Affairs” dr Alex Marland z Wydziału Politologii i Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Lancaster.

Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów z POLITYKI oraz wydań specjalnych otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj