Jak bardzo identyfikujemy się z firmą?

Tożsami z pracą
Co zrobić, by pracownik mógł zidentyfikować się ze swoją firmą.
Teoretycy zarządzania i biznesu twierdzą, że identyfikowanie się zatrudnionych z firmą jest dla niej niesłychanie korzystne.
John Meloy

Teoretycy zarządzania i biznesu twierdzą, że identyfikowanie się zatrudnionych z firmą jest dla niej niesłychanie korzystne.

„Identyfikacja z firmą to ściema” – głosi tytuł jednego z artykułów opublikowanych w portalu hrnews.pl. Autor tekstu, trener i coach, do takiego wniosku doszedł „po wielu latach pracy w korporacji i z korporacjami”. Wskazuje, że nie można mówić o identyfikacji dopóty, dopóki odpowiedzialność zastępowana jest systemem nagród i kar, pracownicy dopasowywani są do stanowisk zamiast odwrotnie, zaś zarząd i menedżerowie „wiedzą najlepiej, czego potrzeba pracownikom, żeby pracowali wydajnie”.

Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów z POLITYKI oraz wydań specjalnych otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj