Najchętniej kupowany tygodnik!
Polityka

Powiększa się dystans pomiędzy sprzedażą POLITYKI a pozostałymi tygodnikami opinii – wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Z wynikiem 121 tys. egzemplarzy POLITYKA odnotowała w pierwszym kwartale 2014 r. najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tytułów segmentu i była tym samym najchętniej kupowanym tygodnikiem społeczno-politycznym w Polsce. Na drugim miejscu – ze średnią sprzedażą 116, 3 tys. egz. – znalazł się „Newsweek”. Sprzedaż pozostałych tygodników spadła poniżej 80 tys. egz. „wSieci”, który uplasował się na trzecim miejscu w zestawieniu, sprzedawał średnio 79,4 tys. egz., „Do Rzeczy” – 66,3 tys. egz., zaś „Wprost” – 51,4 tys. egz.

Pozycję POLITYKI umacniają także dane dotyczące sprzedaży tzw. e-wydań, czyli elektronicznej wersji POLITYKI. W okresie styczeń–marzec 2014 r.

Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów z POLITYKI oraz wydań specjalnych otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj