O Polityce

Dla posiadaczy iPadów

Polityka
Polityka
Polityka
Polityka

1. Jak pobrać kolejne wydanie POLITYKI w nowej wersji aplikacji?
W pierwszej kolejności należy zaktualizować/pobrać APLIKACJĘ w App Store, a następnie skorzystać z umieszczonego w lewym górnym rogu aplikacji przycisku ODTWÓRZ ZAKUPY. Następnie należy kliknąć umieszczony przy najnowszej okładce przycisk POBIERZ. Jeżeli ten krok się nie powiedzie, prosimy o przesłanie do nas maila z umieszczonego w aplikacji menu (w jej lewym górnym rogu) formularza (zakładka NAPISZ DO NAS).
 
W nowej aplikacji okładki wszystkich dostępnych w kiosku wydań (także wydań specjalnych) będą prezentowane chronologicznie. Każda okładka będzie posiadać odpowiedni dla statusu użytkownika przycisk KUP, POBIERZ lub CZYTAJ. Dodatkowo, pobrane wydania użytkownik będzie mógł wyświetlić wybierając z menu opcję „Pobrane wydania”.
 
2. Czy powinnam/powinienem zrezygnować z prenumeraty (w ramach starej aplikacji) i założyć nową prenumeratę w nowej aplikacji?  
Nie.  Aktualizacja aplikacji nie wpływa na przerwanie ciągłości zakupionej prenumeraty.
 
3. Czy aktualizacja aplikacji wiąże się ze zmianą oferty i ceny subskrypcji?
Nie. Aktualizacja aplikacji nie wiąże się ze zmianą ceny ani dotychczasowej oferty.
 
4. Na jakich iPadach mogę zainstalować nową wersję aplikacji POLITYKI?
Na iPadach posiadających wersję iOS  7 lub nowszą.
 
5. Czy mogę czytać wydanie POLITYKI pomimo faktu, że na moim modelu iPada nie da się już zaktualizować aplikacji?
W starej aplikacji jeszcze przez pewien czas będzie możliwość pobrania lub zakupu wydań archiwalnych (ale nie bieżących). Jeżeli chcą Państwo korzystać z aplikacji POLITYKI na iPadzie, a ze względu na starsze oprogramowanie nie mogą jej zaktualizować, rekomendujemy skorzystanie z POLITYKI CYFROWEJ i czytanie wydań na iPadzie w przeglądarce Safari.
 
6. Czy mogę czytać jednocześnie POLITYKĘ w starej oraz w nowej aplikacji na iPadzie?
Nie. Oferujemy zaktualizowaną wersję tej samej aplikacji. To znaczy, że albo pozostaje się przy starej wersji (bez nowych wydań), albo korzysta z nowej. Nie ma technicznej możliwości korzystania na jednym urządzeniu z obu wersji jednocześnie.
 
7. Czy po aktualizacji aplikacji mam dostęp do wszystkich zakupionych dotychczas w ramach subskrypcji wydań POLITYKI?
Tak. W lewym górnym rogu w menu znajdą Państwo przycisk Odtwórz Zakupy. Należy skorzystać z tej opcji. Następnie, przed lekturą, każde z wydań należy pobrać z kiosku/pobrane numery (naciskając umieszczony przy okładce przycisk POBIERZ). W razie problemów prosimy o przesłanie do nas maila z umieszczonego w aplikacji (w lewym górnym rogu) formularza NAPISZ DO NAS.

8. Czy w nowej aplikacji będzie możliwość czytania POLITYKI offline?
Tak. Każdy pobrany numer można czytać nie będąc podłączonym do sieci. Offline będzie można korzystać także z pobranych plików PDF oraz odsłuchać w specjalnym playerze 10 pobranych uprzednio artykułów w wersji audio.
 
9. Czy aktualizując aplikację POLITYKI będę mieć dostęp do publikowanych przez wydawnictwo wydań specjalnych?
W nowej aplikacji oferujemy zarówno wydania POLITYKI jak i wszystkie dotychczasowe wydania specjalne. Prenumerata POLITYKI poprzez App Store umożliwia czytanie wydań POLITYKI, a pojedyncze wydania specjalne można zakupić klikając w umieszczony przy ich okładkach przycisk KUP. Kupione przez Państwa w starej wersji aplikacji wydania specjalne będą dla Państwa dostępne również w nowej wersji aplikacji.
 
10. Czy posiadając subskrypcję w nowej aplikacji będę mógł otrzymywać fakturę VAT?
Dystrybutorem wydań POLITYKI poprzez App Store jest firma Apple i to z nią bezpośrednio należy się kontaktować w celu uzyskania dokumentów potwierdzających zakup POLITYKI (http://www.apple.com/pl/support/). Klientom, którym szczególnie zależy na uzyskaniu faktury VAT (np. na firmę), rekomendujemy wykupienie abonamentu POLITYKI CYFROWEJ (który daje możliwość czytania zakupionych numerów także w aplikacji na iPadzie) i skontaktowanie się z naszym działem obsługi klienta pod adresem cyfrowa@polityka.pl w celu podania danych do faktury.
 
11. Czy w nowej aplikacji POLITYKI będą jakieś bonusy w stosunku do wydań papierowych?
W aplikacji POLITYKI na iPadzie, jak również w pakiecie POLITYKI CYFROWEJ będą dostępne wybrane wpisy naszych blogerów oraz fragmenty recenzowanych w POLITYCE książek. Dodatkowo w każdym numerze znajdzie się 10 artykułów w wersji audio, a także dodatkowe materiały multimedialne.
 
12. Czy muszę aktualizować aplikację POLITYKI mimo, że nie dokonałam/em dotychczas jeszcze żadnych zakupów?
Jeśli chcą Państwo korzystać z najnowszych wydań POLITYKI na iPadzie aktualizacja aplikacji jest konieczna.

13. Mam prenumeratę POLITYKI na iPadzie, ale mój iPad jest zbyt stary, by zaktualizować na nim aplikację POLITYKI. Co mam zrobić?
Szanowni Państwo bardzo nam przykro, ale nowa wersja aplikacji jest dostępna tylko na urządzeniach z wersją iOS 7 lub wyższą. W starej aplikacji jeszcze przez pewien czas będzie możliwość pobrania lub zakupu wydań archiwalnych (ale nie bieżących). Jeżeli są Państwo zainteresowani lekturą kolejnych wydań POLITYKI i wydań specjalnych zachęcamy do korzystania z POLITYKI CYFROWEJ, w której sposób prezentacji treści jest bardzo zbliżony do tej w nowej aplikacji na iPadzie (choć tylko w wersji online).
Żeby założyć konto w POLITYCE CYFROWEJ należy w prawym górnym rogu na stronie http://www.polityka.pl/TygodnikPolityka kliknąć zakładkę Załóż konto. Następnie prosimy napisać do nas na adres pomoc@polityka.com.pl. W ten sposób będziemy mogli przyznać Państwu kilka kolejnych numerów POLITYKI i w bonusie jedno z naszych wydań specjalnych.
WAŻNE: Należy również anulować prenumeratę POLITYKI na iPadzie. Szczegółowa instrukcja, jak to zrobić, podana jest poniżej.
Chciałabym/chciałbym zrezygnować z prenumeraty POLITYKI na iPadzie i zaprenumerować POLITYKĘ CYFROWĄ, by móc czytać POLITYKĘ na różnych urządzeniach. Jak mam to zrobić?
Aby anulować prenumeratę w App Store (na pulpicie iPada odnajdujemy ikonę Ustawienia; w menu po lewej stronie wybieramy opcję iTunes Store i App Store; klikamy w przycisk wyświetlający nasze Apple ID (adres mailowy); wybieramy opcję Pokaż Apple ID; wyświetli się okienko do zarządzania naszym kontem w sklepie iTunes Store, odnajdujemy tam sekcję Subskrypcje i naciskamy Zarządzanie, otrzymujemy informację o cenie subskrypcji i dacie jej kolejnego odnowienia. Poniżej jest przełącznik opcji „Auto-Renewal”. Wystarczy go przestawić, by autoodnawialna prenumerata POLITYKI została wstrzymana).
Następnie prosimy o założenie konta w POLITYCE CYFROWEJ (w prawym górnym rogu na stronie http://www.polityka.pl/TygodnikPolityka. W razie jakichkolwiek trudności prosimy o kontakt na adres pomoc@polityka.com.pl

Polityka Nowa aplikacja POLITYKI (100096) z dnia $functions.date(${issueDate}); Pytania i odpowiedzi; s. ${issuePage}
Reklama
Reklama

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną