O Polityce

POLITYKA numerem 1

Polityka

Ogromnie miło nam poinformować, że według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy również w październiku 2016 r. POLITYKA odnotowała najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników opinii w Polsce. Średnia sprzedaż naszego tytułu wynosiła w tym czasie 115 tys. egzemplarzy.

Na drugim miejscu zestawienia ZKDP – ze średnią sprzedażą na poziomie 108 tys. egz. – znalazł się „Newsweek”. Na trzecim – tygodnik „wSieci”, który sprzedawał średnio 71 tys. egz. Natomiast sprzedaż pozostałych tytułów, tj. „Do Rzeczy” i „Wprost”, wynosiła odpowiednio: 49 tys. egz. i 22 tys. egz.

Biorąc pod uwagę wyniki ZKDP z wcześniejszych miesięcy 2016 r., POLITYKA umocniła się na pozycji lidera sprzedaży w swoim segmencie.

Nasz tygodnik dominuje również w sprzedaży tzw. e-wydań, czyli wydań cyfrowych tytułów prasowych. W październiku za sprawą Polityki Cyfrowej – platformy dystrybuującej treści z drukowanego wydania POLITYKI – sprzedawaliśmy średnio 10,6 tys. egz. Dla porównania „Newsweek” sprzedawał o połowę mniej egzemplarzy (5,6 tys.). Średnia sprzedaż pozostałych tytułów była jeszcze mniejsza: „Do Rzeczy” – 1,5 tys. egz., „wSieci” – 879 egz., „Wprost” – 794 egz.

REDAKCJA

Polityka 1.2017 (3092) z dnia 27.12.2016; Do i od redakcji; s. 162
Reklama