O Polityce

POLITYKA numerem jeden

Polityka

Miło nam kolejny raz poinformować, że POLITYKA uplasowała się na pozycji lidera rankingu sprzedaży tygodników opinii w Polsce. Jak wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy z lutego 2017 r. nasz tygodnik był najchętniej kupowanym tytułem w segmencie. Średnia sprzedaż POLITYKI wyniosła w tym czasie 114,2 tys. egzemplarzy – przy nieznacznym, ale i najniższym w segmencie spadku sprzedaży (o 1,7 proc.) w porównaniu do analogicznego miesiąca 2016 r.

Pozostałe tygodniki opinii odnotowały wysokie dwucyfrowe spadki. Na drugim miejscu zestawienia ZKDP ze średnią sprzedażą na poziomie 102,5 tys. egz. i 15,5-proc. spadkiem znalazł się „Newsweek”. Natomiast trzecie miejsce zajął tygodnik „wSieci”, który sprzedawał średnio 67,6 tys. egz. – czyli o 10 proc. mniej w porównaniu z poprzednim rokiem. Sprzedaż pozostałych tytułów, czyli „Do Rzeczy” i „Wprost”, wynosiła odpowiednio: 44,8 tys. egz. oraz 18,7 tys. egz. W porównaniu do lutego 2016 r. wynik „Do Rzeczy” pogorszył się o 10 proc., natomiast sprzedaż „Wprost” zaliczyła 29-proc. spadek.

Polityka 17/18.2017 (3108) z dnia 25.04.2017; Do i od redakcji; s. 162
Reklama