POLITYKA liderem sprzedaży w 1. kwartale 2017 r.
Polityka

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy POLITYKA odnotowała najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników opinii w pierwszym kwartale 2017 r. Z wynikiem 116 tys. egz. i nieznacznym 3,8-proc. spadkiem sprzedaży w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego była najchętniej kupowanym tytułem w segmencie. Na drugim miejscu ze średnią sprzedażą 99 tys. egz. przy spadku wynoszącym 16,9 proc. znalazł się „Newsweek”. Tygodnik „wSieci” uplasował się ze średnią sprzedażą 66 tys. egz. na trzecim miejscu w zestawieniu – sprzedawał o 11,7 proc. mniej niż w ub.r. Poza podium znalazł się tygodnik „Do Rzeczy”, który odnotował średnią sprzedaż na poziomie 46 tys. egz. Spadek w przypadku tego tytułu wyniósł 21,3 proc. Rośnie, co cieszy, sprzedaż „Tygodnika Powszechnego”. W omawianym okresie tytuł zanotował 9,2 proc. wzrostu przy średniej sprzedaży 23 tys. egz. Ostatni w zestawieniu tygodnik „Wprost” sprzedawał średnio 19 tys. egz. przy spadku wynoszącym 32,3 proc.

W samym tylko marcu POLITYKA sprzedawała średnio 115 tys.

Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów z POLITYKI oraz wydań specjalnych otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj