O Polityce

POLITYKA liderem sprzedaży

Polityka

Miło nam poinformować, że według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy również w kwietniu br. POLITYKA odnotowała najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników opinii w Polsce. Z wynikiem 123 tys. egz. była najchętniej kupowanym tytułem w segmencie. Na drugim miejscu – ze średnią sprzedażą 111 tys. egz. – znalazł się „Newsweek”. Na trzecim zaś, podobnie jak poprzednio, tygodnik „wSieci” – ze średnią sprzedażą na poziomie 68 tys. egz. Poza podium znalazły się: „Do Rzeczy” (45 tys. egz.), „Tygodnik Powszechny” (24 tys. egz.) oraz „Wprost” (20 tys. egz.).

POLITYKA jest również liderem sprzedaży wydań elektronicznych. W kwietniu, głównie za sprawą Polityki Cyfrowej, czyli naszej autorskiej platformy, sprzedawaliśmy średnio 10,9 tys. egz. Dla porównania średnia sprzedaż „Newsweeka” wynosiła w tym czasie 6,3, tys. egz. Pozostałe tytuły z segmentu nie przekroczyły poziomu 4 tys. egz. I tak tygodnik „wSieci” sprzedawał średnio 3,7 tys. egz., „Do Rzeczy” – 1,3 tys. egz., zaś „Wprost” – 0,7 tys. egz.

Polityka 26.2017 (3116) z dnia 27.06.2017; Do i od redakcji; s. 98
Reklama