Po wygranej rywalizacji w pierwszym półroczu 2017 r. POLITYKA umacnia się na pozycji lidera sprzedaży tygodników opinii. Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy nasz tygodnik jako jedyny tytuł z segmentu przekroczył poziom 100 tys. średnio sprzedanych egzemplarzy.
Średnia sprzedaż POLITYKI w pierwszym miesiącu wakacyjnym wyniosła 109 tys. egz. Na drugim miejscu uplasował się tygodnik „Newsweek” ze średnią sprzedażą 97 tys. egz. Sprzedaż pozostałych tygodników społeczno-politycznych nie przekroczyła 65 tys. egz.: tygodnik „wSieci”, obecnie „Sieci Prawdy”, sprzedawał średnio 64 tys. egz. Jego najbliższy konkurent tygodnik „Do Rzeczy” odnotował sprzedaż na poziomie 41 tys. egz. Stawkę tygodników opinii zamykał tygodnik „Wprost” – 19 tys. egz.
POLITYKA dominuje także w sprzedaży tzw. e-wydań, czyli cyfrowych wydań tytułów prasowych. W lipcu 2017 r. nasz tygodnik, głównie za sprawą Polityki Cyfrowej – autorskiej platformy dystrybuującej treści z POLITYKI – sprzedawał średnio ponad 10 tys. egz., podczas gdy „Newsweek” – 5 tys. egz., „Sieci Prawdy” – 2,7 tys. egz., „Do Rzeczy” – 1,1 tys. egz., a „Wprost” – 0,6 tys. egz.