Nowy Niezbędnik Inteligenta Plus "10 najważniejszych pytań świata"
POLITYKA wydaje drugi NIEZBĘDNIK INTELIGENTA PLUS - w sprzedaży od 17 marca
POLITYKA/Polityka

W środę 17 marca 2010 r. w sprzedaży pojawi się NIEZBĘDNIK INTELIGENTA PLUS zatytułowany „10 najważniejszych pytań świata”. Niezbędnik Inteligenta Plus to cykl specjalnych publikacji Polityki Spółdzielni Pracy, czerpiących z publicystyki i eseistyki „Niezbędnika Inteligenta”, dodatku do tygodnika „Polityka” ukazującego się w ciągu minionych 5 lat (18 wydań).

W drugim już wydaniu NIEZBĘDNIKA INTELIGENTA PLUS (pierwsze z tytułem „Religie świata” ukazało się w październiku 2009 r.) znajdzie się kilkadziesiąt obszernych tekstów poszukujących odpowiedzi na tytułowe, najbardziej palące pytania naszych czasów. Stworzony przez redakcję „Polityki” katalog 10 pytań to z jednej strony rozdziały naszej publikacji, z drugiej zaś próba zdiagnozowania najważniejszych wyzwań przed jakimi stoimy w XXI wieku. To także próba znalezienia odpowiedzi na najbardziej podstawowe pytanie: dokąd zmierza świat? W drugim Niezbędniku Inteligenta Plus podejmujemy między innymi takie tematy jak: zmiany klimatyczne, słabości kapitalizmu, zagrożenie terroryzmem, znaczenie Internetu w naszym życiu, ład światowy, rozdroża demokracji. Publikację zamyka wywiad Jacka Żakowskiego z prof. Leszkiem Kołakowskim, który opowiedział w nim, co naprawdę jest ważne w życiu.

 NIEZBĘDNIK INTELIGENTA PLUS „10 najważniejszych pytań świata” będzie miał 132 strony objętości i format 215 x 285 mm. Ukaże się w cenie 16.99 zł w nakładzie 50 tys. egzemplarzy. Będzie do kupienia w dobrych punktach sprzedaży prasy i w sklepie internetowym www.skleppolityki.pl . NIEZBĘDNIK INTELIGENTA PLUS będzie promowany w telewizji  (TVN24, TVN Kultura, Discovery Channel, Discovery World oraz w stacjach z pakietu AtMedia: Zone Europa, National Geographic, Hallmark, AXN, Planete, Kino Polska, Ale Kino, Kuchnia.tv, Comedy Central, Foxlife, BBC Entertainment, BBC Knowledge, Domo, FilmBox, Universal), w radiu (Radio TOK FM, Radio PiN, Program III Polskiego Radia) oraz w „Polityce” i „FORUM”. Za kreację spota telewizyjnego odpowiada agencja Adah Advertising, czasy telewizyjne zakupił dom mediowy Starcom.

 

Znajdź nas na: