Pierwszy sezon stawia wiele pytań i ledwo sugeruje odpowiedzi na część z nich, ale bez wątpienia robi z literackiego oryginału bardzo solidny użytek.
Oparty na książce Jamesa L. Swansona „Manhunt: The 12-Day Chase for Lincoln’s Killer” miniserial z pieczołowitością, detalami i w dość powolnym rytmie przedstawia moment zwrotny w historii Stanów Zjednoczonych.
We współczesnej kulturze nieśmiertelność jest już na wyciągnięcie ręki – wystarczy się zeskanować i można żyć wiecznie jako awatar, cyfrowy klon lub bot. Tylko co to za życie?
Fani Ritchiego znajdą tu wszystkie cechy charakterystyczne jego kina.
Moda na ekranowe morderstwa dokonywane w luksusowych sceneriach przez i/lub na bogaczach nie przemija.
Sceny rozgrywające się w Ukrainie są mocnym kontrapunktem dla sielskiej scenerii Mazur i wątków komediowych.
Zakończona właśnie serialowa trylogia „Rojst” to świetny dramat i kryminał, z portretem zmieniającej się Polski w tle. Przy okazji dużo mówi o sukcesie współczesnego rynku streamingowego i jego polskim problemie.
Dlaczego olimpijska forma nie przełożyła się na późniejszy kształt futbolowej reprezentacji i jak opowiadać o Polsce poprzez przyglądanie się osiągnięciom sportowców. O tym rozmawiamy przy okazji premiery serialu „1992: Wielka gra”.
Serial krąży między abstrakcją a oczywistością. Prawdziwi dyktatorzy byli i są straszniejsi.
Tyrania nie polega na darciu się, to byłoby nieznośnie oczywiste – mówi Kate Winslet, grająca główną rolę w komediowym serialu „Reżim” pokazywanym przez HBO Max.