Miło nam poinformować, że według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy również w lutym 2014 r. POLITYKA była najlepiej sprzedającym się i tym samym najchętniej kupowanym tygodnikiem społeczno-politycznym w Polsce. Z wynikiem – średnio – 120,2 tys. sprzedanych egzemplarzy nasze pismo umocniło się na pozycji lidera i potwierdziło – kolejny miesiąc z rzędu – swoją przewagę nad pozostałymi tygodnikami (przypomnijmy: również w 2013 r. POLITYKA była najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii).
Drugie miejsce w zestawieniu ZKDP zajął „Newsweek” ze średnią sprzedażą 117,3 tys. egz. Wszystkie pozostałe tytuły z segmentu nie przekroczyły granicy 80 tys. egz.: „wSieci” sprzedawał średnio 78,8 tys. egz., konkurujący z nim tygodnik „Do Rzeczy” – 68,3 tys. egz., zaś „Wprost” – 51,9 tys. egz.
Mocną pozycję POLITYKI potwierdzają także dane dotyczące sprzedaży e-wydań. W lutym sprzedaliśmy średnio 8,2 tys. egz. Dla porównania: „Newsweek” odnotował sprzedaż na poziomie 5,5 tys. egz., „wSieci” – 1,1 tys. egz., „Do Rzeczy” – 1,7 tys. egz., „Wprost” – 1,7 tys. egz.
POLITYKA jest też jedynym tytułem w segmencie, który odnotowuje sprzedaż wydań w sklepie Amazon na czytniki Kindle. W ramach tzw. mutacji cyfrowych sprzedajemy średnio 3 tys. egz.