Luty dla POLITYKI!
Polityka

Miło nam poinformować, że według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy również w lutym 2014 r. POLITYKA była najlepiej sprzedającym się i tym samym najchętniej kupowanym tygodnikiem społeczno-politycznym w Polsce. Z wynikiem – średnio – 120,2 tys. sprzedanych egzemplarzy nasze pismo umocniło się na pozycji lidera i potwierdziło – kolejny miesiąc z rzędu – swoją przewagę nad pozostałymi tygodnikami (przypomnijmy: również w 2013 r. POLITYKA była najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii).

Drugie miejsce w zestawieniu ZKDP zajął „Newsweek” ze średnią sprzedażą 117,3 tys. egz. Wszystkie pozostałe tytuły z segmentu nie przekroczyły granicy 80 tys. egz.: „wSieci” sprzedawał średnio 78,8 tys.

Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów z POLITYKI oraz wydań specjalnych otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj