Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy POLITYKA w pierwszych czterech miesiącach 2014 r. była najlepiej sprzedającym się i tym samym najchętniej kupowanym tytułem w segmencie tygodników opinii. Z wynikiem 122 tys. średnio sprzedanych egzemplarzy POLITYKA wyprzedziła w tym okresie „Newsweek” (121 tys. egz.). Na trzecim miejscu zestawienia znalazł się tygodnik „wSieci” (ze średnią sprzedażą ogółem na poziomie 80 tys. egz.). Poza podium znalazły się: „Do Rzeczy” (65 tys. egz.) oraz „Wprost” (51 tys. egz.).
W samym tylko kwietniu POLITYKA – która opublikowała w tym czasie pięć wydań – sprzedała łącznie 623 tys. egz. (przy średniej sprzedaży 125 tys. egz. na wydanie) i znalazła się na pierwszym miejscu zestawienia tygodników opinii pod względem liczby sprzedanych egzemplarzy. Nasz tygodnik sprzedał o 190 tys. egz. więcej niż „Newsweek”, który z łączną sprzedażą 433 tys. egz. uplasował się na drugim miejscu rankingu. Korzystną średnią sprzedaż (144 tys. egz.) uzyskał poprzez wydanie jedynie trzech numerów w kwietniu – w tym świątecznego z filmem fabularnym i podwójnego na długi weekend majowy.
Tygodniki „Do Rzeczy” i „wSieci” zanotowały w kwietniu zbliżoną całkowitą sprzedaż ogółem – po ok. 243 tys. egz. sprzedanych w miesiącu (przy średniej sprzedaży wynoszącej odpowiednio: 81 tys. egz. i 61 tys. egz.). Natomiast „Wprost” miał w kwietniu najniższą wśród tygodników opinii sprzedaż łączną w wysokości 207 tys. egz. (przy średniej sprzedaży 52 tys. egz.).
Pozycję POLITYKI jako lidera segmentu tygodników opinii odzwierciedlają także dane dotyczące sprzedaży tak zwanych e-wydań.