POLITYKA nr 1
Lider sprzedaży wśród tygodników opinii.
Polityka

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy POLITYKA w pierwszym półroczu 2014 r. odnotowała najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników opinii w Polsce. Średnia sprzedaż naszego tygodnika w okresie styczeń–czerwiec 2014 r. wyniosła 122 tys. egzemplarzy i była nieznacznie niższa od ubiegłorocznej (spadek o 1,4 proc. w porównaniu z pierwszym półroczem 2013 r.). Na drugim miejscu znalazł się „Newsweek” ze średnią sprzedażą 120 tys. egz. (spadek o 3,3 proc.), na trzecim – tygodnik „wSieci”, który przy spadku aż o 21,9 proc. w porównaniu z pierwszym półroczem 2013 r. sprzedawał średnio 80 tys. egz. Poza podium znalazły się „Do Rzeczy” i „Wprost”. Średnia sprzedaż obu tytułów wynosiła odpowiednio: 64 tys. egz. (spadek o 34,8 proc.) i 61 tys. egz. (spadek o 5 proc.).

Warto przy tym zaznaczyć, że coraz więcej czytelników sięga po nasze e-wydania, czyli cyfrową wersję tradycyjnych papierowych wydań POLITYKI. I pod tym względem wyprzedzamy konkurencję. W pierwszym półroczu tego roku sprzedawaliśmy średnio 8,6 tys.

Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów z POLITYKI oraz wydań specjalnych otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj