POLITYKA liderem sprzedaży wśród tygodników opinii
Polityka

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy – tym razem za luty 2015 r. – POLITYKA była najchętniej kupowanym tytułem w segmencie tygodników opinii. Z wynikiem 115,5 tys. średnio sprzedanych egzemplarzy POLITYKA umocniła się na pozycji lidera i kolejny raz potwierdziła swoją przewagę nad pozostałymi tytułami – nasz tygodnik był najchętniej kupowanym nie tylko w styczniu 2015 r., ale i w całym 2014 r. (i w latach wcześniejszych).

Drugie miejsce w ostatnim zestawieniu ZKDP zajął „Newsweek”, który w lutym sprzedawał średnio 110,9 tys. egzemplarzy. Na trzecim miejscu uplasował się tygodnik „wSieci”, którego średnia sprzedaż wynosiła 75 tys.

Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów z POLITYKI oraz wydań specjalnych otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj