Osoby czytające wydania polityki

„Polityka”. Największy tygodnik w Polsce.

Wiarygodność w czasach niepewności.

Subskrybuj z rabatem
Kraj

Skuteczna komunikacja w urzędach

Czy dzięki szkoleniom urząd rzeczywiście będzie „bliżej obywatela”? Czy dzięki szkoleniom urząd rzeczywiście będzie „bliżej obywatela”? Iurii Sokolov / PantherMedia

435 230 złotych chce do września wydać Kancelaria Premiera na przeszkolenie 2237 pracowników z 2 tys. urzędów na temat: „Jak skutecznie się komunikować – urząd bliżej obywatela”. Standardy obsługi obywateli w urzędach mają się poprawić w zakresie: komunikacji werbalnej (jasność i zrozumiałość komunikatów, dostosowanie języka do odbiorcy); komunikacji niewerbalnej; rodzajów zakłóceń występujących w komunikacji; struktury rozmowy (nawiązanie kontaktu, rozpoznanie sprawy, załatwienie sprawy, zakończenie rozmowy, pożegnanie); zasad skutecznej komunikacji, w tym z osobami w kryzysie emocjonalnym. Podczas szkoleń zostaną przeprowadzone ćwiczenia – symulacje z zakresu obsługi różnych typów „trudnych” klientów. Już jesienią przekonamy się o skuteczności tych szkoleń.

Polityka 22.2015 (3011) z dnia 26.05.2015; Ludzie i wydarzenia. Kraj; s. 8
Reklama