Jedynka = Trójka
Radiowa jedynka notuje najniższy wynik w historii badań słuchalności radia.
dubassy/PantherMedia

Radiowa jedynka notuje najniższy wynik w historii badań słuchalności radia.

Jedynka zanotowała najniższy wynik w historii badań słuchalności radia w kraju. Jej udział w rynku to obecnie 8,4 proc., po spadku 1,4 proc. – największym w zestawieniu Radio Track Millward Brown. Program 1 Polskiego Radia zajął trzecie miejsce, po Radiu Zet i RMF FM (obie stacje z wynikami 13,9 proc. i 25 proc. zanotowały wzrost odpowiednio o 0,3 proc. i 0,7 proc.).

Dyrektor Jedynki Rafał Porzeziński uważa chyba, że to naturalna tendencja, bo „w tak dużym, skomplikowanym i od 15 lat tracącym słuchaczy radiu trudno o natychmiastowe zmiany na lepsze” – komentował dla Wirtualnemedia.pl. Od marca w Jedynce obowiązuje jednak przyjęta przez niego nowa ramówka. Kamil Dąbrowa, który przez pięć lat kierował wcześniej anteną, ocenia, że zbyt proste byłoby tłumaczenie tak słabego wyniku tylko upolitycznieniem przekazu i, parafrazując Jacka Kurskiego, zakładaniem, że „ciemny lud tego nie kupił”.

Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów z POLITYKI oraz wydań specjalnych otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj